این خودروساز معتقد است که یک موستانگ چهار درب با ارتفاع کم و یک موستانگ با قابلیت‌های تمام‌چرخ محرک و ظاهر شبیه سافاری، می‌تواند فروش خوبی داشته باشد.

در یک جلسه اخیر با شبکه ملی نمایندگی‌های خود، تعدادی از مدیران فورد به‌طور گزارش‌شده مدل‌های تمام‌اندازه و رندرهای مفهومی از هر دو نسخه سدان موستانگ و نسخه آفرود با قابلیت‌های تمام‌چرخ محرک را رونمایی کردند. خبرهای دیگری هم بود که چندان جذاب نبودند، اما اگر گزارش مجله Automotive News صحت داشته باشد، این دو خودرو به احتمال زیاد وارد تولید خواهند شد.

طبق گزارشات، فورد، مدیران ارشد خود از جمله جیم فَارلی، مدیرعامل و بیل فورد، رئیس هیئت مدیره را به کنفرانس لاس‌وگاس فرستاده بود. جزئیات مربوط به مدل‌های جدید موستانگ هنوز کم است، اما اطلاعات ناچیزی که توسط AN گزارش شده نشان می‌دهد هر دو مدل توسط موتورهای احتراقی (درون‌سوز) تأمین نیرو خواهند شد.

گفته می‌شود که نسخه سدان به نام “Mach 4” نامگذاری شده است، در حالی که مدل شبیه سافاری نامی ندارد. فراتر از قابلیت‌های تمام‌چرخ محرک و لاستیک‌های بزرگ، اطلاعات زیادی درباره این خودرو در دست نیست. مشخص نیست که کدام مدل‌ها به‌عنوان مدل‌های تمام‌اندازه یا صرفاً رندرهای دیجیتالی ارائه شده‌اند.

مدیرعامل فارلی فکر می‌کند که ایده خوبی است که به برند موستانگ بیشتر اهمیت داده شود، در حالی که دیگران، از جمله جنرال موتورز، خودروهای عضلانی را کنار می‌گذارند. شورلت سال گذشته تولید کامارو را متوقف کرد و دوج چارجر جدید تنها با موتور شش سیلندر یا الکتریکی عرضه می‌شود.

در نگاه اول، تولید مدل‌های بیشتر با موتورهای درون‌سوز نمی‌تواند به فورد آسیب برساند. بخش الکتریکی کسب‌وکار این شرکت، مدل E، در حال ضرردهی است. فورد از نظر حجم، دومین تولیدکننده بزرگ خودروهای برقی در ایالات متحده است، اما همچنان با اختلاف صدها هزار واحد، از تسلا عقب است و به‌طور قابل توجهی غیرسودآور است. این شرکت برای حمایت از این بخش از کسب‌وکار خود به پول بیشتری نیاز دارد.

به همین دلیل، بخش دیگری از ارائه مربوط به تلاش‌های مداوم شرکت برای توسعه یک پلتفرم خودروی برقی کم‌هزینه برای مجموعه‌ای از خودروهای مقرون‌به‌صرفه است. اینکه این برنامه چقدر از مرحله‌ی نمونه‌سازی فراتر رفته است، برای نمایندگان روشن نشد. یادداشت‌های انتهایی شامل یک وسیله نقلیه تجاری کوچک مبتنی بر مدل ماوریک برای جایگزینی ترانزیت کانکت و تریم‌های بالقوه جدید موستانگ فعلی بود.

اگر فورد واقعاً در حال ساخت یک سدان با موتور V-8 باشد و به نظر می‌رسد که احتمالاً این کار را خواهد کرد، ارتباط نامگذاری آن به‌عنوان “موستانگ” مورد تردید قرار می‌گیرد. فورد تنها شرکتی است که می‌تواند واقعاً هر چیزی را “موستانگ” بنامد. با این حال، خودروی عضلانی تنها همیشه یک چیز بوده است، و تلاش بدبینانه برای نامگذاری یک کراس‌اوور برقی به عنوان موستانگ، طرفداران سرسخت این خودرو را به‌طور موجهی شوکه کرد. این موضوع شرکت را متقاعد نکرده است، زیرا اخیراً به خودروی کاپری فورد نیز همین رویکرد را داده است.

source

توسط wisna.ir