|
برای شکل دهی به یک روایت اقناعی از حجاب در ایران و بهبود پذیرش آن در جامعه، سیاست گذاری رسانه ای ناظر به بوم فرهنگی و اجتماعی ایران، – بایسته های سیاستگذاری رسانه ای برای روایت اقناعی از حجاب یک پژوهشگر رسانه گفت: برای شکل دهی به یک روایت اقناعی از حجاب در ایران و بهبود پذیرش آن در جامعه، سیاست گذاری رسانه ای ناظر به بوم فرهنگی و اجتماعی ایران، نقش بسیار مؤثری دارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، د علیرضا پور جعفری پژوهشگر رسانه طی یادداشتی بیان داشت: برای شکل دهی به یک روایت اقناعی از حجاب در ایران و بهبود پذیرش آن در جامعه، سیاست گذاری رسانه ای ناظر به بوم فرهنگی و اجتماعی ایران، نقش بسیار مؤثری دارد. پور جعفری در این یادداشت، به بایسته های اساسی سیاست گذاری رسانه ای مطلوب در زمینه حجاب پرداخت و مطرح کرد: هدف این سیاست ها می بایست ایجاد روایتی در چارچوب درکی همدلانه و قانع کننده از حجاب و پاسخ گویی به دغدغه ها و انتظارات مختلف جامعه باشد که این مهم از مسیر سیاستگذاری رسانه ای صحیح می گذرد. جزییات این یادداشت به شرح ذیل است: شناخت و توجه به تنوع فرهنگی و اجتماعی یکی از مهم ترین اصول سیاست گذاری رسانه ای مطلوب، شناخت دقیق و جامع از تنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در ایران است. برچسب ها: رسانه ای – رسانه – سیاست – ایران – روایت – حجاب – در ایران |
آخرین اخبار سرویس: |
بایسته های سیاستگذاری رسانه ای برای روایت اقناعی از حجاب
بایسته های سیاستگذاری رسانه ای برای روایت اقناعی از حجاب
همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.