در این خصوص میتوانید از مطالب رایگان موجود در دنیای گوگل یا از دورههای آموزشی استفاده کنید. فعالیت استودیو ایده پردازان شامل ساخت تیزرهای بلیغاتی، موشن گرافیک، پوشش دهی به رویدادها و برگزاری کلاسهای آموزشی تولید محتوا میباشد. به علاوه امکان اشتباه نیز در هر زمانی وجود دارد. و جالب ترین نکته ای که در استفاده از فرمول 1234 و فرمول های مشابه فروش وجود دارد این است که این فرمول ها الزاما برای فروختن محصول یا خدمات نیستند و این روزها حتی اگر شما می خواهید یک چیز رایگان هم به مخاطب ارائه بدهید لازم است از این فرمول یا فرمول های مشابه برای تولید محتوا استفاده کنید تا مخاطب را قانع کنید که از نمونه یا محصول رایگان شما استفاده کند. تولید محتوا باید به نوعی خاص باشد به صورتی که اولین بار است همچین محتوایی تولید میشود. وظایف متفاوتی هم برای هرکدام در نظر گرفته میشود. وقتی مشتریان پیامهای شخصیسازیشده دریافت میکنند، با آنها بهعنوان یک فرد رفتار میشود و از تعامل با برند شما لذت میبرند، تجربۀ بهتری خواهند داشت.

یادگیری تولید محتوا را می توان یک مهارت مکمل برای آموزش سئو، برندسازی، تعامل با مخاطب و تبلیغات درنظر گرفت که خود به شاخه ها و روش های مختلفی تقسیم می شود. با این وجود، بهتر است با ارسال محتوا مرتبط به لیستهای تقسیم شده، نرخ بازده خود را بهبود بخشید؛ به این معنی که مخاطبانتان، مشتاق خواندن همه چیزهایی هستند که شما با راههای مختلفی برای آنها ارسال میکنید. برای هر مطلب روی یک پرسونا و نیازهای آن تمرکز کنید. بعضی از کسب و کارهای نوپا به اهمیت طراحی استراتژی تولید محتوا واقف هستند اما روی آن سرمایهگذاری نمیکنند و ترجیح میدهند در اول کار، از روشهای دیگری مثل تبلیغات گوگل ادز استفاده کنند. بنابر آمارها در سال های اخیر، محتواهای ویدیویی و بصری توانسته اند در مقابل محتواهای متنی کاربران بیشتری به مشاهده خودشان ترغیب کنند. این جمله تکراری است و در تمام پلتفرم ها قابل مشاهده است. علاوه بر این با مشاهده این دوره به مباحث افزایش امنیت پیج اینستاگرام نیز مسلط خواهید شد. طبق تحقیقات دکتر جان مدینا زیستشناس مولکولی معروف در یافتههایش بیان کرد اطلاعات بصری شش برابر بیشتر از اطلاعات متنی به حافظه سپرده میشوند (منبع).

به صورت کاملا واضح در مورد هر آن چیزی که در کتاب خود نوشته اید و هدفتان از نوشتن چه بوده است را بیان کنید. ماهیت محتوا: به صورت آموزشی، خبری، رپورتاژ، تبلیغاتی، بلاگ، معرفی محصول. نکته برای افراد علاقهمند به موقعیت شغلی تولید محتوا: سعی کنید در حوزهای فعالیت کنید که تخصص و دانش کافی دارید. باید بدانید که راجع به چه موضوعی، میخواهید محتوا تولید کنید؟ شما بر اساس محصول یا خدمتی که دارید، تصمیم میگیرید چه نوع محتوایی را در چه کانالی منتشر کنید. باید بفهمید که مخاطبان هدف شما کی هستند، چه نیازهایی دارند، به چه نوع محتوا علاقه دارند و در کدام کانالها حضور دارند. برای این کار، کافیست با اصول اولیه تولید محتوا آشنا شده و به صورت مداوم آن را تمرین و تکرار کنید. با این حال، هدف از تولید محتوا صرفا محدود به چنین چیزی نیست و شما می توانید برای سرگرم کردن مخاطب، ایجاد هیجان، افزایش آگاهی و اطلاع رسانی اخبار، برانگیختن حس کنجکاوی و ترس آن را انجام دهید. معمولا تولید محتوای رپورتاژ به گونه خاصی نگارش می شوند تا جنبه تبلیغاتی بودن آن کمتر حس شده و مخاطب را به استفاده از محصول یا خدمات ترغیب می کنند. به عنوان مثال می توان به برند SEOEDU اشاره کرد که اکنون بین 5 برند مرجع سئو ایران قرار دارد و شما می توانید با اطمینان خاطر، سفارش پروژه ها و مشاوره سئو خود را به این پلتفرم بسپارید.

ولی نکته ای که حائز اهمیت است و بیشترین تائیر را در سئو و بهینه سازی سایت دارد ، تازگی محتواست. ولی همیشه نیاز نیست پاداش دهید. شاید آمادهکردن تصاویر برای پست بلاگ اهمیت زیادی نداشته باشد؛ ولی بدون تولید محتوای بصری نمیتوانید در اینستاگرام ۱ دقیقه هم دوام بیاورید. طراحی تصاویر مرتبط در قالب استاندارد برای محتوا. همه این اطلاعات، در قالب یکسری متن، ویدیو، صوت یا تصویر وجود دارند که به هرکدام محتوا گفته می شود. به این نکته توجه داشته باشید که برای محتواهایی که تولید میکنید حتما لازم نیست از یک قالب خاص استفاده کنید، اما باید بتوانید محتوایی که دارید را به هر شکلی که هست بر روی یک کادر ثابت ارائه دهید. به محتواهایی که معمولا جنبه اطلاعاتی داشته و می توانند مخاطب را پیرامون موضوع خاصی هدایت و آشنا کنند، محتوای بلاگ گفته می شود. با این حال، کاربرد و هدف تولید محتوا در مقیاس کلان برای شرکت ها یا سازمان ها بسیار گسترده تر خواهد بود که هرکدام از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

توسط wisna