در سالی که گذشت، بیشتر از جنبه‌های منفی Xbox شنیدیم و دلیل آن موضوعی نبود جز انتشار فرست پارتی‌های این برند برای کنسول‌های رقیب یعنی پلی استیشن و نینتندو سوییچ. مایکروسافت مشخصاً برنامه‌های جدیدی برای برند ایکس باکس در نظر گرفته و کمپین تبلیغاتی «این یک ایکس‌ باکس است» نیز چند هفتۀ پیش آغاز شد. با این حال، تحلیلگر گروه آماری Circana معتقد است که علی‌رغم اختلاف نظرها، آینده درخشانی در انتظار این برند خواهد بود.

مت پیسکاتلا (Mat Piscatella) اخیراً در گفت‌وگویی با GamesRadar، به فروش مطلوب عناوین ایکس باکس در فروشگاه پلی استیشن و همچنین تمرکز فعلی مایکروسافت بر گسترش این برند اشاره کرد و گفت، ایکس باکس خود را برای موفقیتی بزرگ در آینده آماده می‌کند:

اگر برای مثال به آمار و ارقام فروش عناوین در فروشگاه پلی استیشن نگاه کنید، عناوین زیادی از مایکروسافت در آنجا به چشم می‌خورند. اگر می‌توانند محبوبیت فرنچایزهای خود را روی دیگر پلتفرم‌ها گسترش دهند، چرا این کار را نکنند؟

اگر به گزارش‌ درآمد برند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که علی‌رغم فروش ضعیف کنسول‌ها، باقی آمار و ارقام خوب به‌نظر می‌رسند.

مت پیسکاتلا اشاره کرد که با چنین دیدگاهی، ایکس باکس در وضعیت مطلوبی قرار دارد. با این حال، باید پذیرفت که این برند طی چند سال گذشته دوران سختی را سپری می‌کرد.

source

توسط wisna.ir