طی سال گذشته، Black Myth: Wukong به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و در ماه اول بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخت. همچنین تنها چند روز پس از عرضه، روی پلتفرم استیم بیش از ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار بازیکن همزمان داشت. به گفته دانیل کاملیو سرمایه‌گذاران چینی پس از موفقیت این بازی، سرمایه‌گذاری زیادی روی Phantom Blade Zero کرده‌اند و توسعه‌دهنده آن، یعنی S-Game، بودجه اضافی زیادی دریافت کرده است.

دانیل کملیو (Daniel Camilo)، مشاور صنعت بازی، در این باره توضیح داد:

موفقیت Wukong به خودی خود تنها دلیل افزایش بودجه Phantom Blade Zero نبود؛ بلکه به سرمایه‌گذاران چینی ثابت کرد که بازی‌های AAA شدیداً پول‌ساز هستند.

پس از انتشار Wukong، استودیوهای زیادی شاهد سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه روی پروژه‌های خود بودند که موضوع تعجب‌برانگیزی نیست.

موضوع اصلی این است که Phantom Blade Zero به لطف موفقیت Wukong، مقدار قابل توجه‌ای بودجه اضافی دریافت کرد. هر دو منبع من موافق هستند که تنها هایپ و اشتیاق قبل از عرضه Wukong دلیلی کافی برای سرمایه‌گذاری روی پروژه استودیوی S-Game بود.

این گزارش در حالی مطرح شد که استودیوی S-Game تریلر گیم‌پلی جدیدی از Phantom Blade Zero منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد بازی برای عرضه در اواخر سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده و روی پلی استیشن ۵ (با پشتیبانی از PS5 Pro) و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

source

توسط wisna.ir