به گزارش پرشین خودرو، فرشید فراغت رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری، با بیان اینکه سرعت حمل خودرو به نمایندگیها با رشد ۸ درصدی همراه بوده است، گفت: گروه سایپا با اجرای برنامههای ویژه در حوزه حمل و تحویل، شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و تلاش دارد تا سطح رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.
وی با اشاره به اقدامات جدید گروه سایپا اظهار داشت: یکی از برنامههای خاص گروه سایپا، فعال نگه داشتن فرآیند تحویل حضوری خودرو در تمامی روزهای تعطیل تا پایان سال است. از این رو خودروهای چانگان، شاهین پلاس و دیگر خودروهایی که فاکتور شده است، به صورت حضوری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری بیان کرد: شرایط تحویل خودرو در گروه سایپا نسبت به گذشته از نظر سرعت حمل و تعداد خروجی بهبود چشمگیری داشته است. امیدواریم این روند در روزهای پایانی سال ادامه پیدا کند.
وی یادآور شد: سایپا برای سال آینده نیز برنامههای جامعی در زمینه افزایش تعداد خروجی و حمل خودرو تدوین کرده و با همکاری تیم تحویل، قصد دارد به مسیر رشد و تعالی شرکت سایپا ادامه دهد.