به گزارش پرشین خودرو، هنر، به عنوان یک زبان جهانی، به واسطه زیباییشناسی و خلاقیت، راهی به تمامی روزنهها و دانشها میگشاید و نمیتوان هیچ حد و مرزی برای ذوق و خلاقیت انسانی قائل شد. بر پایه همین اصل اساسی، هنر با هر مقداری در طراحیهای ابتدایی و معماری مختلف دیده میشود و با نگاه کردن به محیط پیرامون خودمان، ردپای ذوق و قریحه هنرمندان را می توان مشاهده کرد.
در راستای به جریان در آوردن ذوق و هنر بی پایان، کمپین ترسیم آینده ۲ در بخش های گرافیکی و معماری از یک اسفند ۱۴۰۳ آغاز و از علاقهمندان دعوت میشود در این رویداد خلاقانه توانمندیها و ایدههای جذاب خود را برای خلق سبک زندگی اختصاصی فونیکس در حوزه پوشاک در حوزه گرافیک و همچنین طراحی پاویون در بخش معماری به تصویر بکشند و در نهایت به منظور انتخاب برترین آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
بیشتر بخوانید: آغاز ثبتنام دوی نیمه ماراتن کیش با حمایت اف ایکس برقی
سبک زندگی به زبان فونیکس
بخش جذاب این کمپین از یک اسفند ۱۴۰۳ تا ۵ فروردین ۱۴۰۴ برگزار میشود و هنرمندان و طراحان گرافیک میتوانند طراحیهای مدنظر خود را بر پایه هویت بصری فونیکس روی پوشاک و اقلام ورزشی گوناگون از جمله جمله تیشرت، شلوار، شلوارک، کوله، کفش، کلاه، هودی، استیکر قابل نصب روی بدنه خودرو، راکت پینگ پنگ، توپ بسکتبال، چوب بیسبال و دستکش بوکس و … اجرا کنند. امکان بهره گیری از المانها و نمادهای خودرو اف ایکس در این طراحیها وجود دارد و در نهایت به جذابیت و بهبود کیفیت اثر طراحان منتهی خواهد شد.
در نهایت آثار منتخب به صورت فیزیکی تولید و به عنوان نمایانگر هویت بصری و سبک زندگی خاص فونیکس تهیه و در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ به نمایش در می آید.
جوایز مسابقه گرافیک
– رتبه اول: ۲۰۰ میلیون ریال، لوح تقدیر
– رتبه دوم: ۱۵۰ میلیون ریال، لوح تقدیر
– رتبه سوم: ۱۰۰ میلیون ریال، لوح تقدیر
اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://fownix.com/events/fx-design-campaign۰۲
خلق پاویون بر پایه هویت بصری اف ایکس
بخش دوم این جشنواره مختص طراحان معماری است که با استفاده از دانش و توانمندیهای خود در خلق پاویون آیندهگرایانه با بهره گیری از هویت بصری فونیکس به رقابت میپردازند.
شرکت کنندگان در این بخش ویژه، از یک اسفند ۱۴۰۳ تا پنج فروردین ۱۴۰۴ فرصت دارند در این کمپین شرکت نمایند کنند. در ادامه فرآیند طراحی و ارسال پاویونهای مرتبط با ماهیت اف ایکس، آثار توسط اساتید برجسته این مسابقه معماری ارزیابی می گردد و سه اثر منتخب این بخش به صورت واقعیت مجازی در سه مرکز تجاری بزرگ تهران به نمایش در می آید و برای چندین ماه با اسامی طراحان به وسیله عینک های VR در معرض دید عموم اقشار مردم خواهد بود.
جزییات کامل بخش مرتبط با طراحان حوزه معماری توسط کتابچه جامع و کامل این مسابقه و همچنین سایت فونیکس در دسترس علاقهمندان خواهد بود.
اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://fownix.com/events/fx-design-campaign۰۲
داوران
– مهندس هومن بالازاده
– مهندس شهاب میرزائیان
– مهندس مهرداد ایروانیان
– داور علیالبدل: مهندس گلناز بهرامی
جوایز نفرات منتخب:
– رتبه اول: ۴۰۰ میلیون ریال، نمایش طرح در قالب VR به مدت سه ماه در یکی از مراکز تجاری پایتخت همراه با نام صاحب اثر، لوح تقدیر
– رتبه دوم: ۳۰۰ میلیون ریال، نمایش طرح در قالب VR به مدت سه ماه در یکی از مراکز تجاری پایتخت همراه با نام صاحب اثر ، لوح تقدیر
– رتبه سوم: ۲۰۰ میلیون ریال، نمایش طرح در قالب VR به مدت سه ماه در یکی از مراکز تجاری پایتخت همراه با نام صاحب اثر ، لوح تقدیر
– لوح تقدیر هیات داوران به هفت اثر برتر و شایسته تقدیر
همچنین نفرات منتخب این رویداد با تصمیم هیات داوران در سفر دو هفته ای از کشور چین از سوی برند فونیکس شرکت خواهند کرد و از جذابیتها و المانهای شهری شاخص این کشور بازدید خواهند کرد.
دومین کمپین طراحی اف ایکس فرصتی است که فونیکس و علاقهمندان و متخصصان گرافیک و معماری، پیوندی مشترک میان هنر و صنعت ایجاد نمایند و آینده را در مشارکت با همدیگر و به شکلی زیبایی شناسانه به نمایش بگذارند.