بازی Helldivers 2 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال گذشته شد. با این حال، Arrowhead هنوز ایده‌های جذاب‌تری داشت که مجبور شد آنها را کنار بگذارد.

بازی Helldivers 2 یکی از لذت‌بخش‌ترین و بدون جنجال‌ترین شوترهای سال‌های اخیر تبدیل شد، علی‌رغم برخی به‌روزرسانی‌های مشکل‌دار، یک موفقیت بی نظیر بود.

پاتریک لاسوتا، رئیس بخش تست محصول، این موضوع را در پخش زنده اولین سالگرد بازی فاش کرد. او گفت که توسعه‌دهندگان ایده سیاره‌هایی با گرانش پایین را آزمایش کرده بودند، اما در نهایت این ایده کنار گذاشته شد. در چنین سیاراتی شخصیت‌های بازی می‌توانستند در فضا شناور شده و از حشرات پرنده با پرش‌های بلند فرار کنند.

طبق گفته لاسوتا، تقریباً ۸۵ درصد از سیستم‌های بازی قادر به پشتیبانی از سیاره‌های با گرانش پایین هستند، اما پیاده‌سازی این ویژگی نیازمند تلاش زیادی از سوی انیماتورها خواهد بود. استودیوی Arrowhead همچنین باید رفتار جت‌پک‌ها و احتمالاً دشمنان را بازنگری می‌کرد. پس انتشار سیاره‌های با گرانش پایین از نظر فنی در آینده ممکن است، اما شاید از نظر عملی قابل انجام نباشد.

آنچه شاید جذاب‌تر باشد این است که بازی Helldivers 2 در ابتدا برای پنج بازیکن طراحی شده بود. استودیوی Arrowhead متوجه شد که وقتی بازیکن پنجم به تیم اضافه می‌شود، تیم‌ها به طور نابرابر تقسیم می‌شوند و ناگهان شما با یک تیم سه نفره و یک تیم دو نفره روبرو می‌شوید که تعادل بازی را بهم می‌ریزد. همچنین این استودیو دریافت که یک بازیکن معمولاً فقط ایستاده است و عملاً درگیر اکشن نیست، چرا که تیم‌های چهار نفره به راحتی می‌توانند دموکراسی را در اکثر حالت‌های بازی برقرار کنند. مشکل دیگر تیم پنج نفره این بود که بازیکنان می‌توانستند هر استراتژی قابل استفاده‌ای را بین خود تقسیم کنند، بنابراین عملا نیازی به اتخاذ تصمیمات استراتژیک یا فداکاری نبود.

تنها ایده دیگری که لاسوتا اشاره می‌کند، یک سیستم زره‌ جدید است که «خوب عمل نکرد» و استودیوی Arrowhead فرصت کافی برای اصلاح آن قبل از انتشار نداشته و او وارد جزئیات نمی‌شود که این سیستم دقیقاً چه تفاوتی داشته است.

source

توسط wisna.ir