شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر سابق سونی، اخیراً درباره طراحی مجدد Crash Bandicoot برای بازاریابی ژاپن صحبت کرده است و می‌گوید طراحی اولیه این شخصیت ترسناک به نظر می‌رسید.

طبق گزارش جدید Gamesradar، شوهی یوشیدا در مصاحبه‌ای پیرامون برنامه‌های بازاریابی Crash Bandicoot برای ژاپن و موانعی مانند طراحی مجدد شخصیت که باید بر آن غلبه می‌کردند، صحبت کرد. او توضیح داد که Crash Bandicoot در ابتدا چشمان سبز و ابروهای بسیار پرپشتی داشت که کمی ترسناک به نظر می‌رسید. بنابراین از توسعه‌دهندگان خواسته شد که چشمان او را مانند ژاپنی‌ها به رنگ قهوه‌ای درآورند و ابروها را نازک کنند.

یوشیدا همچنین توضیح داد که بدن Crash Bandicoot نیز باید دوباره طراحی می‌شد. از این رو، از ناتی داگ خواسته شد تا یک پوسته پلاستیکی برای موارد بازاریابی ژاپنی Crash ایجاد کند.

برنامه بازاریابی Crash Bandicoot در ژاپن شامل یک تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای بود که در آن شخصیت‌های بازی با آهنگ می‌رقصند. یوشیدا همچنین فاش کرد که ناتی داگ ایده آن‌ها را پسندید و افزود که ایده رقصیدن Crash در هنگام افتتاحیه بازی سوم از بازاریاب‌های ژاپنی گرفته شده بود.

source

توسط wisna.ir