بدون شک Alan Wake 2 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود با این حال گویا رمدی تا اتمام توسعه بازی، از بودجه تعیین شده بیشتر خرج کرده بود.

همیشه مراقبت بودجه تایین شده باشید

توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی Remedy، اخیرا یک مصاحبه با رسانه MP1st داشته و از وی پرسیده شد که چگونه انتظارات را مدیریت می‌کنند و از زیاده‌روی در بودجه توسعه بازی اجتناب می‌کنند. صنعت بازی‌ها در حال حاضر از این مشکل رنج می‌برند و بودجه‌های ساخت بازی‌ها از فیلم‌های بسیار موفق هم بیشتر است. خبرنگار MP1st در این مصاحبه پرسید چه چیزی استودیوی رمدی را از بقیه متمایز می‌کند که باعث می‌شود این موج مشکلات بودجه در صنعت گیم را تحمل کنند؟ پوها پاسخ داد:

ما ۳۰ سال است که مشغول ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم. در این مدت زمان‌های بسیار سختی در Remedy وجود داشت، اما ما همیشه توانسته‌ایم راهی برای ادامه حرکت خود پیدا کنیم.

ما در Alan Wake 2 از بودجه تعیین شده خود فراتر رفتیم، البته این چیزی غیرعادی در صنعت نیست. توسعه بازی شبیه هیچ نرم‌افزار دیگری نیست، بنابراین همیشه تشخیص اینکه چقدر طول می‌کشد تا ایده‌ها واقعاً به یک بازی عالی تبدیل شوند، سخت است. همیشه یک چالش بزرگ در تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خیالی با بودجه واقعی و تعداد نسخه‌هایی که می‌توانید بفروشید وجود دارد.

ما همیشه مراقب اندازه بودجه، دامنه بازی‌هایمان بوده‌ایم و اینکه افراد زیادی را خیلی سریع استخدام نکنیم هستیم. الان افراد زیادی در Remedy نقش‌ها و کارهای متعددی را انجام می‌دهند!

هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود - گیمفا

Remedy در مورد چگونگی چالش‌های تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خلاقانه یک بازی با بودجه‌های واقع‌گرایانه، به نکته‌ای بی‌نقص اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد این همان چیزی است که اکثر استودیوها درگیر آن هستند؛ دانستن اینکه چه زمانی تزریق بودجه را متوقف کرده و از آنچا که دارید استفاده کنید.

اما به نظر نمی‌رسد که Remedy در مورد FBC: Firebreak مشکلی داشته باشد، زیرا ابعاد این بازی کوچک‌تر است و بر روی عناصر چندنفره تمرکز دارد. Alan Wake 2 یکی از آن بازی‌هایی بود که هزینه‌های زیادی برای بخش بصری آن صرف شده است. FBC: Firebreak در تابستان امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

source

توسط wisna.ir