به گزارش پرشین خودرو، جلسه ستاد خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ ایران‌خودرو با حضور عادل پیرمحمدی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و عبداله سلطانی‌ثانی عضو هیات مدیره ایران‌خودرو و مدیرعامل ایساکو، برگزار شد.

مدیرعامل ایران‌خودرو در این نشست با اشاره به اهمیت حفظ کیفیت خدمات و پاسخ‌گویی به موقع، خواستار بهینه‌سازی هر چه بیش‌تر فرآیندهای خدماتی و افزایش اعتمادسازی مشتریان شد.

در ادامه این نشست، عادل پیرمحمدی، در تماس تلفنی با چندین مشتری که به تعمیرگاه‌های مجاز در نقاط مختلف کشور مراجعه کرده بودند، میزان رضایت آن‌ها از خدمات ارایه‌شده، سرعت انجام تعمیرات و کیفیت قطعات مصرفی را جویا شد.

وی بر ضرورت بهبود مستمر خدمات پس از فروش و نظارت دقیق بر عملکرد شبکه خدمات تاکید کرد.

جلسه ستاد خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ ایران‌خودرو

همچنین عبدالله سلطانی‌ثانی مدیرعامل ایساکو، با ارایه گزارشی از عملکرد شبکه خدمات پس از فروش در زمان اجرای طرح، بر ضرورت تامین به‌موقع قطعات یدکی و افزایش سرعت خدمات‌رسانی در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاکید کرد.

جلسات ستاد خدمات نوروزی روزانه دو نوبت در شرکت ایساکو با حضور مدیران و معاونان حوزه خدمات پس از فروش، نمایندگان معاونت کیفیت ایکو، شرکت امداد  ایران‌خودرو و سایر دست‌اندرکاران برگزار می‌شود.

طرح نوروزی ایران‌خودرو از ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴، با هدف رفاه حال هم‌وطنان در ایام نوروز، در حال اجراست.

source

توسط wisna.ir