شرکت Krafton اعلام کرده است که بازی inZOI در اولین هفته انتشار خود به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) روی استیم، بیش از ۱ میلیون نسخه فروخته است.
در یک بیانیه مطبوعاتی ذکر شد که «کانواس» (Canvas)، پلتفرم اشتراکگذاری محتوای تولید شده توسط کاربران درون بازی inZOI، سطح بالایی از تعامل جامعه بازیکنان را نشان میدهد و در روز عرضه بیش از ۱.۲ میلیون بازیکن و ۴۷۰,۰۰۰ محتوای آپلود شده را جذب کرده است.
سی اچ کیم، مدیرعامل شرکت، در این باره گفت:
ما سپاسگزار و هیجانزده هستیم که inZOI را از طریق دسترسی زودهنگام به بازیکنان سراسر جهان ارائه دادهایم. تیم ما به ارتباط فعال با بازیکنان ادامه خواهد داد. inZOI را به عنوان یک فرنچایز بلندمدت کرفتون پرورش خواهیم داد.
موفقیت inZOI بدون جنجال نبوده است. پس از انتشار، کلیپهایی در فضای مجایزی دست به دست شدند که نشان میداد بازیکنان میتوانند در بازی به کودکان نیز آسیب بزنند؛ موضوعی که شرکت سازنده به سرعت رفع و آن را یک باگ خطاب کرد.
در ۲۴ ساعت گذشته، inZOI به طور میانگین حدود ۲۵,۰۰۰ بازیکن همزمان داشته است. تعداد اوج بازیکنان همزمان آن نیز به ۸۷,۰۰۰ نفر رسیده است.
source