تجربه بازی Breath of the Wild روی کنسول نینتندو سوئیچ همیشه جذاب بود، اما وقتی آن را با عملکرد نسخه سوئیچ ۲ مقایسه کنید، تفاوت به‌وضوح خود را نشان می‌دهد. این پیشرفت چشمگیر، حتی مدیران نینتندو را نیز شگفت‌زده کرده است.

در گفت‌وگویی با Nintendo Life، نیت بیلدورف، معاون ارشد توسعه محصول در نینتندو آمریکا، بیان کرد که هنگام اجرای بازی‌های Breath of the Wild و Tears of the Kingdom روی سوئیچ ۲، هیچ افت فریمی مشاهده نکرده است.

او توضیح داد که اولین کاری که پس از اجرای نسخه سوئیچ ۲ بازی Breath of the Wild انجام داده، رفتن به جنگل کورک بوده، چرا که این منطقه در گذشته بار پردازشی سنگینی داشت. او با خوشحالی متوجه شده که اکنون تمام جزئیات شاخ و برگ‌ها بدون مشکل رندر می‌شوند. بیلدورف عملکرد کنسول سوئیچ اصلی در اجرای این بازی غنی و پیچیده را «جادوی محض» توصیف کرد، اما اذعان داشت که جنگل کورک در گذشته بیشترین مشکل عملکردی را ایجاد می‌کرد. او با اطمینان گفت که در سوئیچ ۲ هیچ افت عملکردی مشاهده نکرده است.

بیلدورف با وجود تحسین قابلیت‌های سوئیچ ۲، اشاره کرد که هیچ سیستمی بی‌نقص نیست. به طور خاص درباره Tears of the Kingdom توضیح داد که ویژگی‌های گسترده بازی، امکان پیش‌بینی دقیق همه عملکردها را دشوار می‌کند. با وجود این، او تاکنون هیچ مشکلی که سیستم را تحت فشار قرار دهد، ندیده است.

source

توسط wisna.ir