استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، شرکت مادر راکستار، در مصاحبهای با Gameindustry.biz پیرامون افزایش قیمت بازیها در سرتاسر صنعت بازیهای ویدیویی صحبت کرد.
او در پاسخ به این سوال که چه قیمتگذاریای برای بازیهای پریمیوم خود خواهند داشت گفت:
ببینید اگر به صورت واقعگرایانه به این قضیه نگاه کنیم و نرخ تورم را در نظر بگیریم، قیمت بازیها در طول زمان پایینتر هم آمده است. […] مشتریان از این لنز به سرگرمی نگاه خواهند کرد که چقدر برای محصولی که خریداری میکنند زمان میگذارند و تا چه اندازه از آن لذت خواهند برد. هر چه بیشتر از چیزی که دریافت کردهاند لذت ببرند، ارزش بیشتری برایشان به ارمغان آمده است.
کار ما این است که ارزش را به حداکثر برسانیم و آن را با هزینهای معنادار و پایینتر در دسترس مخاطبان قرار دهیم تا محصول دریافتی شما با هزینهای که کردهاید، در زمان بازی کردن منطقی به نظر برسد. من باور دارم که ارزشی که ارائه میدهیم قابل توجه بوده و در حال رشد است.
بسیاری از مخاطبان درگیر این پرسش هستند که GTA 6 در نهایت چه قیمتی خواهد داشت. از ۷۰ تا ۱۰۰ دلار هر کسی پیشبینی خاص خود را دارد.
source