نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان عناوین The Last of Us و بازی در حال توسعه Intergalactic: The Heretic Prophet، در مصاحبه جدید خود به تمجید از حمایت‌های پلی استیشن پرداخت.

در مصاحبه‌ای که به تازگی نیل دراکمن با کانال یوتیوب The Last Stand Media انجام داده است، وی در این مصاحبه ضمن اعلام اینکه بازی Intergalactic: The Heretic Prophet عمیق‌ترین تجربه گیمینگ ساخته شده توسط ناتی داگ خواهد بود، پیرامون رابطه این استودیو با پلی استیشن این چنین گفت:

پلی استیشن آزادی در عمل و خلاقیت و همچنین منابع زیادی را در اختیار ما گذاشته است تا هر آنچه که بخواهیم را انجام داده و آنچه در نظر داریم را پیاده کنیم. حتی اگر از [زاویه دید افراد] بیرون از استودیو این تصمیمات «جنجالی» به نظر برسند، آنها همیشه از ما حمایت کرده‌اند. برای مثال زمانی که می‌خواستیم داستان Nathan Drake را در Uncharted 4 به پایان برسانیم، آنها گفتند «انجامش دهید، ما از شما حمایت می‌کنیم». یا مثلاً «شما می‌خواهید این داستان کاملاً متفاوت را برای Last of Us 2 انجام دهید؟ ما از شما حمایت می‌کنیم».

نیل دراکمن در ادامه توضیح داد که این حمایت‌ها از سوی پلی استیشن، علی‌رغم بحث‌ برانگیز بودن برخی از این تصمیمات نظیر پایان آی‌پی موفق Uncharted و تمرکز روی The Last of Us، همواره شامل حال آنها بوده است:

بسیاری از ناشران دیگر ممکن بود در پاسخ به ما بگویند« هرگز! شما به ساخت بازی‌های Uncharted ادامه خواهید داد تا زمانی که این آی‌پی دیگر برای ما سودآوری نداشته باشد». اما آنها [پلی استیشن] نحوه کار ما را درک می‌کنند. می‌دانند که ما بهترین کار خود را زمانی انجام می‌دهیم که نسبت به آن هیجان زده و علاقه‌مند باشیم.

source

توسط wisna.ir