منبعی آگاه از توقف کامل کمپین بازاریابی عنوان Marathon به دلیل واکنش‌های منفی خبر داده است.

بر اساس اظهارات کالین موریارتی (اینسایدر مشهور پلی استیشن و خبرنگار سابق IGN)، سونی هیچ برنامه‌ای برای تبلیغ بازی Marathon ندارد. این تصمیم ناشی از واکنش‌های متفاوت بازیکنان نسبت به نسخه آلفای بازی است.

موریارتی در توضیحاتش گفته است:

یکی از منابع آشنا با برنامه‌های بازاریابی سونی در یکی از بازارهای مهم به من گفت این شرکت هیچ برنامه‌ای در مورد انجام تبلیغات پولی برای بازی Marathon ندارد. نمی‌دانم این تصمیم تحت‌ تأثیر اتفاقات اخیر گرفته شده یا از ابتدا همینطور بوده، اما برای بازی‌ای با این سطح از شهرت، این حرکت کاملاً عجیب است.

همچنین، گفته می‌شود بحث‌هایی نیز درباره عرضه‌ با تأخیر بازی در جریان است.

source

توسط wisna.ir