همکاری پر سر و صدای بالنسیاگا و لامبورگینی وارد فاز تجاری شد و مجموعه‌ای گسترده از پوشاک و لوازم جانبی با الهام از طراحی تهاجمی خودروهای لامبورگینی روانه‌ی بازار شده‌اند. این همکاری، ترکیبی است از طراحی خاص و غیرمتعارف دمنا گواسالیا، مدیر خلاق بالنسیاگا و استایل پرزرق‌وبرق و لوکس خودروهای اسپرت ایتالیایی.

به گزارش زومیت، در مجموعه‌ی جدید، علاوه‌بر ژاکت‌های مسابقه‌ای با برند لامبورگینی، تیشرت‌ها و هودی‌هایی با طراحی گرافیکی از خودرو تمراریو دیده می‌شود. کلاه‌های بیسبالی فرسوده‌شده، کیف‌های چرمی و اکسسوری‌های ویژه بخشی از همکاری لامبورگینی و بالنسیاگا هستند.

برخی از کیف‌ها با لوگو لامبورگینی یا آویزهای خاص مزین شده‌اند. این محصولات در فروشگاه‌های منتخب بالنسیاگا در سراسر جهان یا از طریق وب‌سایت رسمی برند قابل خریداری هستند.

تلاقی صنعت خودرو و مد؛ لباس‌های گران‌قیمت لامبورگینی به‌نمایش درآمدند(+عکس)

قیمت لباس‌های لامبورگینی ارزان نیستند. تیشرت بزرگ با طرح تمراریو حدود ۷۵۰ دلار، هودی با نشان لامبورگینی ۱٬۰۹۰ دلار و گران‌ترین آیتم، یعنی یک ژاکت چرمی مشکی اورسایز، قیمتی برابر با ۷٬۵۹۰ دلار دارد.

در مجموع، همکاری بالنسیاگا و لامبورگینی نه‌تنها در طراحی، بلکه در برندسازی و قیمت‌گذاری جلوه‌ای از هویت هر دو برند را به نمایش گذاشته است؛ تلفیقی از سرعت، جسارت و مد برای مشتریانی که همزمان به خودروهای سوپراسپرت و طراحی‌های رادیکال علاقه‌مندند.


source

توسط wisna.ir