به گزارش پرشین خودرو، عبدالله سلطانی ثانی، در حاشیه بازدید از انبارهای مرکزی این شرکت، بر ضرورت سرعت تامین قطعات، برنامه‌ریزی دقیق برای وضعیت موجودی انبارها و آمادگی کامل نمایندگی‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان در این ایام تاکید کرد.

وی ضمن گفت‌وگو با کارکنان، بر اهمیت تسهیل شرایط کاری و تضمین ارایه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.

با آغاز تعطیلات و افزایش سفرها، نیاز به سرویس و نگه‌داری خودروها بیش‌تر می‌شود تا عملکرد خودرو در شرایط جوی تابستان بهینه باشد. همه ساله در این فصل با افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها و حضور بیش‌تر مردم در جاده‌ها، بار شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو افزایش می‌یابد.

سلطانی‌ثانی در جریان این بازدید، از نزدیک روند تامین به‌ موقع قطعات، ابزار و تجهیزات مورد نیاز نمایندگی‌ها را بررسی و در جمع همکاران خود خاطرنشان کرد: این آمادگی نقش مهمی در تسریع خدمت‌رسانی و خلق تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مشتریان در سفرهای تابستانی دارد.

این توجه ویژه برای آمادگی شبکه خدمات پس‌از فروش، در راستای تغییر رویکرد ایران‌خودرو، در مسیر بهبود رضایت مشتریان از خدمات پس‌ازفروش صورت گرفته است.

شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو(ایساکو) با دارا بودن حدود دو هزار نمایندگی و فروشگاه مجاز در سراسر کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات پس‌ازفروش خودرو و آماده خدمت‌رسانی به تمامی دارندگان محصولات ایران‌خودرو است.

source

توسط wisna.ir