توسعه‌دهندگان Black Myth: Wukong درباره چالش‌های ساخت نسخه ایکس باکس این بازی صحبت کردند.

بازی Black Myth: Wukong بالاخره طی دو ماه آینده برای ایکس باکس سری ایکس/ اس عرضه خواهد شد. این لحظه‌ای مهم برای طرفداران ایکس‌ باکس است زیرا آن‌ها سال گذشته از تجربه این عنوان پرطرفدار محروم بودند. اگرچه بسیاری تصور می‌کردند این تأخیری ناگهانی به توافقی با پلی استیشن ارتباط داشته است، توسعه‌دهندگان اعلام کردند بهینه‌سازی برای ایکس باکس سری اس بسیار سخت‌تر از چیزی بوده که انتظار داشتند. در بیانیه‌ای جدید، تیم سازنده بار دیگر بر این موضوع تأکید کرد و گفت این پورت‌ کار بسیار دشواری بوده است.

این اولین بار نیست که استودیویی از مشکلات کنسول‌های جدید مایکروسافت صحبت می‌کند. این روند نشان‌ دهنده وجود چالش‌هایی در بهینه‌سازی است. استودیو Game Science اعلام کرد، تیم توسعه Black Myth: Wukong سال گذشته نتوانست نسخه ایکس باکس سری ایکس/ اس را به استانداردهای کیفی مورد نظرش برساند. این موضوع نیازمند توسعه بیشتر بود و تیم اظهار داشت که انجام این کار آسان نیست.

با این حال، این استودیو موفق شد تنها در عرض یک سال این هدف را محقق کند، که نشان‌دهنده تعهد و اشتیاق تیم به ارائه کیفیت بالا است. استودیوی Game Science اطمینان دارد عنوان Black Myth: Wukong یکی از بهترین بازی‌های ARPG ایکس‌ باکس در سال جاری خواهد بود. نکته جالب این است که بسیاری از طرفداران هنوز باور دارند در پشت پرده داستان چیز دیگری بوده است. از آنجا که این بازی روی سخت‌افزار پلی استیشن ۵ هم خیلی خوب اجرا نمی‌شد، دیدن عملکرد آن روی ایکس باکس سری ایکس/ اس قطعاً جالب خواهد بود.

بازی Black Myth: Wukong از قابلیت frame generation برای دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی پلی استیشن ۵ استفاده می‌کرد. شاید بهینه‌سازی بیشتر برای کنسول‌های مایکروسافت، به تیم توسعه کمک کند تا این محدودیت فنی نسخه پلی استیشن ۵ را هم برطرف کند.

source

توسط wisna.ir