طرحهای اولیه بازی تحسین شده The Witcher 3 نشان میدهد که گرالت ابتدا به عنوان عضوی از Wild Hunt در نظر گرفته شده بود.
شخصیتهای شرور The Witcher 3 جنگجویان ترسناکی بودند که زرههایی با نماد جمجمه به تن داشتند. گرالت به عنوان قهرمان در تلاش بود تا سیری را پیدا کند؛ دختری که برای فرار از دست گروه Wild Hunt از دنیایی به دنیای دیگر جابهجا میشد.
این حال، به نظر میرسد CD Projekt Red در ابتدا برنامهای کاملاً متفاوت برای گرالت و Wild Hunt در نظر داشته است. هرچند در پایان داستان قرار بود او با این گروه روبهرو شود، اما طبق طرحهای اولیه بازی، گرالت قرار بود به Wild Hunt بپیوندد و در نقش یکی از اعضای آنها ظاهر شود. به طور طبیعی در طول توسعه بازی بسیاری از ایدهها تغییر میکنند، اما چنین تغییری میتوانست تفاوتی چشمگیر با نسخه نهایی ایجاد کند.
مارسین بلاچا (Marcin Blacha)، نویسنده ارشد بازی، در گفتگو با PC Gamer جزئیاتی از این طرح اولیه را فاش کرده است:
بزرگترین تغییر احتمالاً مربوط به Wild Hunt بود. گرالت قرار بود به نوعی درون این گروه نفوذ کند… او بر روی کشتی Naglfar، همان کشتیای که Wild Hunt با آن سفر میکند، حضور داشت و مأموریتهایی با دیگر اعضای این گروه انجام میداد. او نقش یکی از آنها را بازی و وانمود میکرد که عضوی از این گروه است.
طرح اولیه از داستان قرار بود تمرکز اصلی را نه بر روابط میان گرالت، سیری، ینفر و دیگر شخصیتهای آشنا بلکه بر Wild 6 بگذارد. در نسخه نهایی بازی، Wild Hunt بیشتر به عنوان دشمنی مرموز و ناشناخته به تصویر کشیده شد که در هر لحظه میتوانست ظاهر شود. همین حس رازآلود باعث شد تا این گروه تهدیدآمیزتر از همیشه به نظر برسد و تمرکز اصلی داستان بر شخصیتهای محبوب و روابط میان آنها قرار گرفت.

در این طرح، مأموریت پایانی بازی نیز قرار بود حالوهوایی متفاوت داشته باشد و از یکی از بهترین بازیهای اکشن نقشآفرینی تاریخ، یعنی Mass Effect 2، الهام گرفته شده بود. مارسین بلاچا در این باره میگوید:
Mass Effect 2 تأثیر زیادی بر روند ساخت بازی داشت و حتی در ابتدا یک پایانبندی در نظر داشتیم که از آن بازی الهام گرفته شده بود. آن لحظهای یود که گرالت گروهی را جمع میکند و به مأموریتی انتحاری میرود.
این مأموریت قرار بود روی یک کشتی دراکار Skellige انجام شود که در دریای یخزده حرکت میکرد و شما باید با Wild Hunt روی همان کشتی مبارزه میکردید. اما ما این بخش را بازطراحی کردیم و تصمیم گرفتیم پایانی شخصیتر و احساسیتر ایجاد کنیم.
source