سونی اعلام کرده است اشتباهات صورت‌ گرفته در روند توسعه و عرضه عنوان ناموفق Concord را تکرار نخواهد کرد.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد که فرآیندهای داخلی خود را بازبینی کرده‌ تا به‌ طور دقیق بررسی نماید که چرا و چگونه بازی Concord نتوانست انتظارات را برآورده کند.

هرمن هالست (Herman Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن، در جریان یک نشست رسمی با سرمایه‌گذاران اظهار داشت:

کارهای واقعاً خوبی روی این اثر شوتر اول‌ شخص انجام شده بود. با این حال، Concord به اندازه کافی متمایز نبود تا بتواند در میان بازیکنان تأثیرگذار ظاهر شود.

ما فرآیندهای بسیار دقیق‌تری را برای ارزیابی مفروضات خلاقانه، تجاری و توسعه‌ای خود ایجاد کرده‌ایم و اکنون این ارزیابی‌ها را به‌ صورت مستمر انجام می‌دهیم. این برنامه به ما اطمینان می‌دهد که در زمان مناسب، روی فرصت‌های درست سرمایه‌گذاری کنیم و در عین حال، زمان‌بندی پروژه‌ها نیز قابل پیش‌بینی‌تر شود.

مدیر سابق استودیوی Guerrilla Games همچنین به Marathon به‌ عنوان یکی از پروژه‌هایی اشاره کرد که سونی با جدیت تمام در حال پیگیری آن است. او افزود که تیم سازنده به‌تازگی بخش آلفای بازی را به پایان رسانده و هم‌اکنون در حال تحلیل داده‌هاست تا بهتر درک کند که مخاطبان چگونه با آن تعامل برقرار می‌کنند.

هالست در عین حال تأکید کرد که علی‌رغم درس‌هایی که از پروژه‌های اخیر گرفته‌اند، سونی قصد ندارد از سرمایه‌گذاری در حوزه بازی‌های سرویس محور عقب‌نشینی کند.

source

توسط wisna.ir