شرکت سونی اعلام کرده که قیمت سرویس پلی استیشن پلاس بر اساس تعداد مشترکان و ارزشی که به بازیکنان ارائه می‌دهد، به‌طور مستمر پایش و تنظیم خواهد شد.

در جریان جلسه مالی جدید سونی، هیدیاکی نیشینو، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، دیدگاه‌های خود را درباره آینده سرویس پلاس و مدل قیمت‌گذاری آن مطرح کرد. طبق اعلام سونی، ۳۸ درصد از کاربران سرویس اشتراکی پلی استیشن اکنون عضو سطوح گران‌تر Extra و Premium هستند. این عدد نسبت به سال مالی ۲۰۲۲ حدود ۸ درصد افزایش یافته و نسبت به سال گذشته نیز رشد ۳ درصدی داشته است. با اینکه هنوز ۶۲ درصد از مشترکان در سطح Essential باقی مانده‌اند، سونی معتقد است افزایش استقبال از سطوح بالاتر نشان‌دهنده «ارزشی» است که این سرویس به بازیکنان ارائه می‌دهد.

در خصوص تغییر قیمت‌ها، نیشینو اعلام کرد که قیمت پلاس برای «حداکثرسازی سودآوری» همچنان تغییر خواهد کرد، البته همزمان با افزودن امکانات و ارزش‌های بیشتر برای کاربران. او گفت:

سرویس پلاس از سوی بازیکنان بسیار ارزشمند تلقی و همچنان باعث افزایش تعامل آن‌ها با پلتفرم می‌شود. ما هم‌اکنون شاهد گرایش رو‌به‌رشد کاربران به سمت پلن‌های بالاتر هستیم؛ همان‌طور که در ترکیب مشترکان سال مالی ۲۰۲۴ مشاهده می‌شود که تقریباً ۳۸ درصد کاربران اکنون سطح Premium یا Extra را انتخاب کرده‌اند.

نیشینو اضافه کرد که این افزایش استقبال از سطوح بالاتر سرویس علی‌رغم بالا رفتن قیمت‌ها در سال‌های اخیر اتفاق افتاده است.

source

توسط wisna.ir