به گفته سازندگان بازی محبوب The Witcher 3: Wild Hunt، دموی E3 این بازی که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، نقطه عطف بزرگی برای این بازی و به طور کلی برای توسعه‌دهنده آن، یعنی CD Projekt Red بود. این توسعه‌دهنده باور دارد که یکی از دلایل موفق این دمو در جذب مخاطبان و توجه آ‌ن‌ها، موجی از طرفداران Skyrim بود.

بازی The Witcher 3، در حال حاضر یکی از مورد احترام‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌ها در ژانر نقش‌آفرینی است و تا کنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته و این تعداد همچنان در حال افزایش است. اما کمتر کسانی زمانی که CD Projekt Red یک استودیوی نسبتاً کمتر شناخته‌شده به حساب می‌آمد را به خاطر می‌آورند. البته بازی‌های The Witcher 1 و The Witcher 2 قطعاً طرفداران پروپاقرص و ایده‌های خوبی داشتند، اما این The Witcher 3 بود که CDPR را به یک نام آشنا در صنعت گیمینگ تبدیل کرد.

فیلیپ وبر (Philipp Weber)، کارگردان روایی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با GamesRadar+ به یاد می‌آورد که این تغییر زمانی آغاز شد که یک دموی قابل بازی از بازی Witcher 3 در رویداد E3 مورد توجه قرار گرفت و طرفداران یک بازی عظیم دیگر به سوی خود جلب کرد.

وبر به یاد می‌آورد:

این احساس وجود داشت که همه چیز درباره Witcher 3 قرار است بزرگ‌تر شود. بازی Skyrim، عنوان جهان بازِ مطرح آن زمان بود و ما حس می‌کردیم که ناگهان بسیاری از مردمی که Skyrim را دوست داشتند، به The Witcher 3 توجه نشان دادند. ما می‌توانستیم این موج بزرگ که به ما می‌رسید را حس کنیم. هیجانی وجود داشت که از آن می‌فهمیدیم عموم مردم متوجه ما شده‌اند. دیدن این اتفاق بسیار جالب بود.

The Witcher 3 با نقدهای مثبت و جوایز بی‌شمار عرضه شد و یک دهه بعد، CDPR به دلیل محبوبیت قابل توجه این بازی، آپدیتی با محوریت پشتیبانی از ماد‌ها برای این بازی منتشر کرد. در حال حاضر دنباله‌ دیگری برای این سری محبوب با نام The Witcher 4 در دست توسعه است و گمان می‌رود تا دو الی سه سال آینده، وارد مرحله عرضه جهانی شود.

source

توسط wisna.ir