به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو اکستریم را باید یکی از لوکس‌ترین شاسی بلندهای بازار ایران دانست که به امکانات ایمنی و رفاهی بسیاری مجهز است اما ضعف‌هایی هم در کابین این خودرو وجود داشت که استفاده کاربران از امکانات این خودرو به خصوص در حال رانندگی را سخت کرده بود.

یکی از ایرادات که البته مختص به خودروی اکستریم VX نبود و در بسیاری از خودروهای چینی به دلیل حذف کلیدهای فیزیکی این مشکل وجود دارد، پنل کنترل تهویه خودرو اکستریم VX است.

پنل تهویه اکستریم VX در مدل‌های پیشین به صورت لمسی در میان کنسول مرکزی قرار گرفته بود و کاربر با زدن دو ضربه متوالی می‌توانست از کلیدهای لمسی پنل تهویه خودرو استفاده کند و این موضوع یکی از مشکلات راننده در حال رانندگی بود.

پنل تهویه لمسی اکستریم VX
پنل تهویه لمسی اکستریم VX
پنل تهویه لمسی اکستریم VX
پنل تهویه لمسی اکستریم VX

خوشبختانه پس از انتشار اخباری از بازگشت خودروسازان به سمت استفاده از کلیدهای فیزیکی در کابین خودرو، اکستریم نیز در گام نخست این ایراد را برطرف کرده است.

در جدیدترین نسخه‌های اکستریم که به تازگی وارد نمایندگی‌های مجاز این شرکت شده است، کلیدهای تمام لمسی پنل تهویه خودرو با کلیدهای فیزیکی تعویض شده است.

پنل تهویه فیزیکی اکستریم VX
پنل تهویه فیزیکی اکستریم VX
پنل تهویه فیزیکی اکستریم VX
پنل تهویه فیزیکی اکستریم VX

کلیدهای فیزیکی پنل تهویه اکستریم VX که جایگزین کلیدهای لمسی شده است همچنان در همان ابعاد و مکان پیشین قرار دارد و فقط با کلیدهای فیزیکی تعویض شده است.

در ادامه می‌توانید این تغییر کلیدی را در ویدئوی کوتاه مقایسه‌ای تماشا کنید:

source

توسط wisna.ir