بازی FBC: Firebreak به عنوان اولین شوتر همکاری محور استودیوی Remedy، در هفتهی اول عرضهاش به موفقیتی قابل توجه دست یافته است.
بازی FBC: Firebreak، ساختهی استودیوی Remedy Entertainment، هفتهی گذشته منتشر شد و با واکنشی سردی از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شد. در نقطه اوج این بازی تنها ۲۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم داشت. با این حال، تیم توسعه اعلام کرد تعداد بازیکنان این بازی از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است. البته باید توجه داشت این عنوان شوتر همکاری محور از طریق سرویسهای گیم پس (PC و Ultimate) و پلی استیشن پلاس (Extra و Deluxe) نیز در دسترس قرار گرفته است.
داستان این بازی چند سال پس از وقایع عنوان Control رخ میدهد و بر تیمی به نام Firebreak تمرکز دارد که با ناهنجاریها به وجود آمده در ساختمان Oldest House مقابله میکند. طبق نقدهای موجود، با اینکه اکشن بازی لذت بخش به نظر میرسد، اما اهداف به سرعت تکراری میشوند و سیستم پیشرفت بازی روان و منسجم نیست. در همین راستا، استودیوی Remedy اوایل این هفته یک بهروزرسانی جدید منتشر کرد تا برخی تغییرات مثبت از قبیل تفکیک درخواستها از آیتمهای تزئینی، متعادل سازی هزینه آیتمها و فراهم کردن دسترسی سریع به مأموریتهای سطح ۳ را ایجاد کند. جزئیات کامل این بهروزرسانی را میتوانید اینجا مشاهده کنید.
بازی FBC: Firebreak برای ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن ۵ و PC در دسترس است. این بازی در طول سال جاری دو بهروزرسانی بزرگ دریافت میکند که شامل مأموریتهای جدید، مکانهای تازه و تجهیزات نو خواهد بود.
source