علیرغم افشای اطلاعات زیادی درباره جناحها، داستان، والت هانترهای جدید و تغییرات لوتها در Borderlands 4، شرکت Gearbox Entertainment همچنان برخی از غافلگیریهای این شوتر لوتمحور را رونمایی نکرده است.
این موضوع شامل محتوای اندگیم نیز میشود و مدیر اجرایی اخیراً به Game Informer گفته که این بخش نیز «بسیار بلندپروازانه» طراحی شده است. تیمینز اظهار داشت:
من شخصاً به این موضوع اهمیت زیادی میدهم چراکه نقش من در Borderlands 3 مدیریت محتوایی بود که در نهایت به اندگیم آن بازی تبدیل شد. من میدانم چه چیزی برای جامعه بازیکنان ما مهم است و این موارد از قبل در بازی گنجانده شدهاند. ما عمداً در طراحی درخت مهارتهای اکشن خود تصمیماتی گرفتیم که با در نظر گرفتن محتوای اندگیم آینده باشد.
بر کسی پوشیده نیست که ما همیشه در نهایت، محدوده لول را افزایش میدهیم، درست است؟ در طراحی لول بالا گنجانده شده است و خب، اگر قرار است در آینده اتفاق بیفتد، چگونه میتوانیم درخت مهارتهای اکشن را طوری طراحی کنیم که از همان ابتدا متعادل باشد؟
تیمینز با اشاره به وجود ۷۲ امتیاز مهارت در Borderlands 4، گفت که این موضوع «آشفتگی زیادی در طراحی آن مهارتهای اکشن ایجاد کرد» و منجر به کاهش تنوع ساخت بیلدها شد زیرا «با افزودن نقاط مهارت بیشتر، همه بازیکنان در نهایت مهارتهای یکسانی را باز میکنند و بیلدها یکسان میشوند. ما از همان ابتدا به اندگیم Borderlands 4 فکر کردهایم. برنامههای بزرگی برای آن داریم که به زودی به اشتراک خواهیم گذاشت.»
و اگرچه او از افشای جزئیات بیشتر خودداری کرد، تیمینز گفت که تیم «درسهای زیادی از هر دو بازی Tiny Tina’s Wonderlands و Borderlands گرفته تا مطمئن شود بهترین نسخه ممکن از اندگیم را برای Borderlands ارائه میدهد.»
تاکنون تأیید شده که بازیکنان میتوانند برای جمعآوری لوت دوباره با باسها مبارزه کنند و حتی در میانه داستان، بازدید مجدد از والتها و شکست محافظان آنها راه خوبی برای قویتر شدن است. بازیکنان میتوانند مأموریتها را دوباره بازی کنند اما اینکه آیا گزینههایی با درجه سختی بالاتری وجود خواهند داشت که لوت بیشتری بدهند یا خیر، هنوز مشخص نیست.


source