به گزارش پرشین خودرو، علی راشدی مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا، در مراسم آغاز این طرح گفت: یکی از محورهای امدادی امسال، افزایش شاخص «تعمیر در محل» است که با تجهیز ناوگان به ابزارهای پیشرفته، آموزش تخصصی و توسعه فرآیندهای نوین محقق شده و منجر به کاهش نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها و تسریع در رفع مشکلات خودروها خواهد شد.

طرح امداد اربعین سایپا- مرداد1404

وی با اشاره به بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری «خودروی متصل» افزود: امدادگران با پشتیبانی آنلاین کارشناسان فنی مستقر در شرکت، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع عیب خودرو اقدام کنند که این امر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینه‌های آنان را نیز به همراه داشته است.

مدیرعامل امدادخودروسایپا همچنین از اجرای پایلوت «امداد سوییچ» در مرز مهران خبر داد که هدف آن ارائه خدمات سریع و هدفمند به زائران اربعین است.

طرح امداد اربعین سایپا- مرداد1404

به گفته وی، ثبت وقایع امدادی از طریق دوربین‌های هوشمند نیز به افزایش نظارت، دقت و شفافیت خدمات کمک خواهد کرد.

راشدی در پایان به برخی نوآوری‌های جدید این شرکت اشاره کرد که شامل استفاده آزمایشی از اسکیت‌های مخصوص حمل خودروهای برقی و کراس‌اور و راه‌اندازی خدمات تعویض تایر در محل می‌شود.

طرح امداد اربعین سایپا- مرداد1404

بیشتر بخوانید: زمان اجرای طرح خدمات و امداد اربعین گروه سایپا در سال ۱۴۰۴

این مراسم با حضور مهدی رادمنش، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛ محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل شرکت سایپا یدک؛ سرهنگ بخشی از فرماندهان پلیس راه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.

source

توسط wisna.ir