به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا سعیدی با حضور در دفتر مرکزی گروه صنعتی بارز  با مدیرعامل و مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت موضوع بین‌المللی‌سازی تاکید کرد: فراهم شدن امکان صادرات برای شرکت‌های ایرانی می‌تواند ضمن حضور در عرصه رقابت در بازار جهانی، به ارز آوری کشور کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) ضمن اشاره به پیشرفت های گروه صنعتی بارز به عنوان شرکت فاخر و پیشرو و نیز تاکید بر اهمیت و ضرورت موضوع نوآوری اظهار کرد: رمز موفقیت ما فاصله گرفتن از کپی کاری وجهت گیری برای نو آوری است و توجه به  فرهنگ یادگیری سازمانی در سطوح مختلف مدیریتی است. البته در کنار کسب دانش و مهارت، موضوعاتی همچون پاکدستی، هماهنگی و ریسک پذیری بسیار مهم اند.

سعیدی به ضرورت استفاده از فناوری های نو اشاره کرد و گفت: داشتن نگاهی نوآورانه و خلاق، پیش نیاز تولید محصولات متمایز در صنعت لاستیک برای جهانی سازی محصولات گروه صنعتی بارز است. لاستیک بارز باید تولید لاستیک های سبز، هوشمند، بدون هوا، مستحکم  و مناسب برای ماشینهای نسل جدید را در دستور کار قرار دهد. بارز باید هزینه تحقیق و توسعه را افزایش دهد تا قدرت جذب دانش خارج از شرکت را ارتقا دهد.

مدیرعامل شستا ادامه داد: آموزش مدیران و کارشناسان این شرکت با رویکردهای نوین و توجه به اصول برندینگ و بهره گیری از شیوه های خلاقانه بازاریابی بسیار مهم است.

وی گفت: توسعه فرهنگ نوآوری در مدیریت سازمان می تواند حضور گروه صنعتی بارز در بازارهای جهانی را فراهم آورد.

مدیرعامل شستا همچنین بر ایجاد ارتباط بین گروه صنعتی بارز با استارت آپ ها، دانشکده های تخصصی و پارک های فناوری تاکید کرد.

در ابتدای جلسه جمال میرزایی؛ مدیرعامل گروه صنعتی بارز گزارش عملکرد این گروه صنعتی را ارائه کرد.

source

توسط wisna.ir