حضور هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در رویداد Lucca Comics & Games 2025، فرصتی فراهم آورد تا این کارگردان خلاق ژاپنی به دیدار همکاران قدیمی خود در استودیوی Guerrilla Games برود. این دیدار در حالی انجام شد که پروژه‌ی جدید او با نام PHYSINT به‌تازگی وارد مرحله‌ی توسعه‌ی اولیه شده و احتمالا از فناوری DECIMA متعلق به گوریلا بهره می‌برد.

کوجیما آخر هفته‌ی گذشته برای شرکت در رویداد Lucca Comics & Games 2025، که نسخه‌ی اروپایی کامیک کان محسوب می‌شود، در کشور ایتالیا حضور داشت. با توجه به نزدیکی جغرافیایی، او به دفتر استودیوی Guerrilla Games در شهر آمستردام رفت و در کنار چهره‌هایی مانند هرمن هالست (Hermen Hulst)، یکی از مدیران ارشد شرکت سونی و یان‌بارت فن بیک (Jan-Bart van Beek) مدیر استودیو، عکس‌هایی یادگاری گرفت.

هنوز مشخص نیست که این دیدار صرفاً جنبه‌ی دوستانه داشته یا با اهداف کاری انجام شده، اما با توجه به آغاز توسعه‌ی بازی PHYSINT، احتمال می‌رود که موتور بازی‌سازی Decima، یکی از موضوعات مطرح‌شده در این ملاقات بوده باشد. بازی جاسوسی و اکشن PHYSINT که قرار است توسط شرکت سونی منتشر شود، هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. با این حال، کوجیما باید تصمیم بگیرد که آیا قصد دارد همچنان از فناوری استودیوی Guerrilla Games بهره ببرد یا خیر.

با این حال، کوجیما در بازی Death Stranding 2: On the Beach با استفاده از موتور Decima به دستاوردهای چشم‌گیری رسیده و احتمالاً تصمیم بگیرد در پروژه‌ی PHYSINT نیز از همین فناوری بهره ببرد. استودیوی Guerrilla Games نیز به‌طور موازی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی موتور Decima انجام داده و احتمالاً نسخه‌ی سوم مجموعه‌ی Horizon در حال توسعه‌ است.

source

توسط wisna.ir