به گزارش پرشین خودرو، شرکت سروش موتور مبنا در ادامه برنامه‌های توسعه برند و تقویت ارتباط با مشتریان، کمپین تبلیغات محیطی وسیع خود را در سطح شهر تهران آغاز کرده است.

این کمپین با هدف معرفی یکی از محصولات این شرکت و افزایش آگاهی عمومی از برند سروش موتور طراحی شده و شامل اکران مجموعه‌ای از بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی در محورهای اصلی پایتخت است. طراحی مدرن، تصویرسازی چشم‌نواز و پیام محوری کمپین با شعار «آینده، همین حالاست» بر نگاه آینده‌نگر و رویکرد نوآورانه سروش موتور در بازار خودروهای لوکس تأکید می‌کند.

بیانیه مدیر بازاریابی

کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت سروش موتور مبنا، درباره این کمپین می‌گوید:

«آغاز این کمپین تبلیغاتی بخشی از برنامه جامع سروش موتور برای توسعه بازار و گسترش ارتباط مؤثر با مخاطبان است. ما با نگاهی بلندمدت و برنامه‌ریزی‌شده در مسیر ارتقای جایگاه برند سروش موتور گام برمی‌داریم و مجموعه‌ای از اقدامات بازاریابی و ارتباطی گسترده‌تر را در دست اجرا داریم.»

در ماه‌های اخیر، سروش موتور مبنا با حضور فعال در نمایشگاه‌ها، برگزاری رویدادهای معرفی محصول و توسعه شبکه نمایندگی‌ها، گام‌های مهمی در تقویت حضور خود در بازار خودروهای لوکس برند وویا و خودروهای تجاری ایران برداشته است.

بیلبوردهای تبلیفاتی سروش موتور-آبان 1404