هیدکی کامیا، کارگردان Resident Evil 2، در اظهارات جدید خود توضیح می‌دهد که چرا این بازی به جای بازگرداندن شخصیت‌های نسخه اول، یک گروه کاملاً جدید از کاراکترها را معرفی کرد. او می‌گوید فشارها و سوالات مکرر درباره این تصمیم، منجر به خلق شخصیت کلر ردفیلد شد.

کامیا با خلق آثاری مانند Devil May Cry، Bayonetta، Okami و همچنین بازی کمتر شناخته‌ شده اما مورد تحسین The Wonderful 101، به عنوان یک چهره افسانه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، اما نباید فراموش کرد که او حرفه کارگردانی را با ۲ Resident Evil آغاز نمود. با وجود اینکه وی پیش از آن تنها روی دو بازی کار کرده بود، اما نخستین تجربه کارگردانی او به یکی از بهترین بازی‌های این سری تبدیل شد. ریمیک این نسخه در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و مورد تحسین گسترده منتقدین و بازیکنان قرار گرفت.

به‌تازگی در توییتر از کامیا پرسیده شد که آیا شخصیت Rebecca Chambers قرار بود در Resident Evil 2 حضور داشته باشد یا خیر. وی در پاسخ گفت که در روند توسعه بازی خودخواه بود و در پروسه ساخت به احساسات بازیکنان توجه کافی نکرد. او قصد داشت رویکرد شروعی جدید بدون وابستگی به بازی قبلی‌ و شخصیت‌های آن را اتخاذ کند.

با این حال، فلسفه او در Resident Evil 1.5، نسخه اولیه Resident Evil 2 که به طور غیررسمی منتشر شد، به حاشیه رفت. کامیا به یاد می‌آورد که Noboru Sugimura به تیم پیوست و از او پرسید چرا هیچ‌یک از شخصیت‌های بازی اول استفاده نمی‌شوند، که این موضوع در نهایت منجر به خلق شخصیت کلر ردفیلد به عنوان خواهر کریس ردفیلد شد.

در Resident Evil 1.5، شخصیت Elza Walker به عنوان کاراکتر اصلی در کنار لیان کندی، دانشجوی موتورسوار دانشگاه که به‌طور اتفاقی به اداره پلیس راکون می‌رسد، حضور داشت. او هیچ‌گاه در این سری بازی‌ها ظاهر نشد، اما لباس او به‌ عنوان یک آیتم جدید برای شخصیت کلر ردفیلد در ریمیک Resident Evil 2 وجود داشت.

source

توسط wisna.ir