به گزارش پرشین خودرو، در اقدامی که نشان از عزم جدی گروه صنعتی ایران‌خودرو برای تمرکز بر خواست‌ها و انتظارات مشتریان دارد، این شرکت از ایجاد صفحه رسمی و اختصاصی مدیریت مرکز رضایت و خشنودی مشتریان در پلتفرم محبوب اینستاگرام با هدف برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان خبر داد.

تمرکز ایران‌خودرو بر رضایت مشتریان

مزدک زرین‌بخش مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو، در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان گفت: جلب رضایت مشتریان، اولویت نخست و راهبرد کلان ایران‌خودرو است و تمامی ظرفیت‌های شرکت در مسیر تحقق این هدف به کار گرفته خواهد شد.

ایجاد کانال ارتباطی مستقیم با مشتریان

وی ایجاد این بستر ارتباطی را گامی مهم در مسیر توسعه و تعمیق ارتباط با مخاطبان دانست و تأکید کرد: این صفحه با آی‌دی chc.ikco در سکوی اینستاگرام، فضایی برای پاسخ‌گویی سریع و به‌موقع به سوالات، پیام‌ها و انتقادات مشتریان فراهم می‌کند.

حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی

زرین‌بخش با اشاره به نقش پررنگ شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره افزود: راه‌اندازی این کانال ویژه، موجب تسهیل دسترسی مشتریان و تسریع در فرایند پاسخ‌گویی خواهد شد و نشان می‌دهد ایران‌خودرو درصدد است تا با حضور در بستری که مخاطبانش در آن فعال هستند، ارتباطی شفاف، صمیمی و کارآمد را برقرار کند.

ماموریت مرکز رضایت و خشنودی مشتریان (CHC)

مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان با بیان مأموریت این مرکز خاطرنشان کرد: مرکز CHC با هدف تقویت ارتباط مستقیم، شفاف و صمیمی با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو ایجاد شده است. ایران‌خودرو تمام تلاش خود را به کار بسته تا تجربه مشتریان از خرید و استفاده از محصولات را به‌صورت مستمر بهبود بخشیده و گامی بلند در مسیر تحقق رضایت و خشنودی آنان بردارد.

تغییر نگرش ایران‌خودرو به خواست مشتریان

به گفته زرین‌بخش، این اقدام نشان‌دهنده تغییر نگرش و افزایش توجه ایران‌خودرو به خواست نهایی‌ترین حلقه زنجیره ارزش، یعنی مشتریان است.

source

توسط wisna.ir