به گزارش پرشین خودرو، جواد توسلی‌مهر، در بازدید سرزده از شرکت سایپایدک،‌ با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا می‌تواند به ارزش و جایگاه برند بی‌افزاید، گفت: در طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان که از ۲۴ مردادماه آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد یافت،‌ بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در شبکه نمایندگی‌ها و نیروهای اعزامی به منطقه، خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه می‌کنند و سعی بر این است که رضایت ۱۰۰درصدی مردم کسب شود.

وی با بیان اینکه مشتریان، ولی‌نعمتان گروه خودروسازی سایپا هستند و ضرورت دارد خواسته و رضایت کامل آنان در اولویت تمام نمایندگی‌ها باشد،‌ تصریح کرد: عملکرد نمایندگی‌های مجاز گروه باید به شکلی باشد، که مشتریان از خرید خودروی ایرانی که حاصل تولید و تلاش جوانان این مرز و بوم است، رضایت کامل داشته باشند. 

توسلی‌مهر افزود: فرآیند کیفی ارایه خدمات به مشتریان به صورت متناوب رصد و بررسی می‌شود و سعی بر این است که در این حوزه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

در این بازدید مدیرعامل شرکت سایپایدک، گزارشی از تازه‌ترین آمار خدمات‌رسانی به مشتریان طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان ارایه کرد.

یادآور می شود: چندی پیش،‌ گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس‌خودرو را کسب کند.

source

توسط wisna.ir