کارگردان سری Like a Dragon میگوید بحث و جدل میان اعضای تیم در ساخت بازی جزوی از کار آنها محسوب میشود و از آن استقبال میکنند.
در مصاحبهای با رسانه Automaton، از ریوسوکه هوری (Ryosuke Horii)، کارگردان سری Like a Dragon، پیرامون وجود دعوا و بحث و جدل در میان اعضای استودیوی Ryu Ga Gotoku سوال شد. وی در پاسخ بحث و دعوا میان توسعهدهندگان را تایید کرد. او همچنین تاکید کرد تا زمانی که این بحثها تحت کنترل هستند، لزوماً چیز بدی نخواهند بود.
وی در این باره گفت:
به عنوان مثال، اگر یک طراح (Designer) و یک برنامهنویس (Programmer) با هم بحث و جدل میکنند، وظیفه برنامهریز (Planner) این است که پادرمیانی کند. اگر هیچگونه بحث یا دعوایی وجود نداشته باشد، نمیتوانید انتظاری بیش از یک محصول نهایی معمولی داشته باشید. بنابراین، بحث و جدل همیشه مورد استقبال قرار میگیرد. بدیهی است که اگر این امر به نتیجهای ثمربخش منجر نشود، این کار بیمعنی خواهد بود. بنابراین این کار بر عهده برنامهریز است که همه را در مسیر درست هدایت کند. همه چیز در مورد بحث سالم و سازنده است. ما نظرات را بر اساس میزان خوب بودن آنها میپذیریم. ما از سوی دیگر مطمئن میشویم که ایدههای ضعیف را حذف کنیم و بنابراین بحثها و جدلها به ساختن یک بازی خوب خلاصه میشود.
استودیوی Ryu Ga Gotoku در ماه آینده میلادی رویداد ویژهای را برگزار خواهد کرد و انتظار میرود از پروژه بعدی خود رونمایی کند.
source