تهیهکننده بازی Monster Hunter Wilds، ریوزو سوجیموتو، در مصاحبهای جدید از اهمیت پلتفرم PC و دلیل وجود قابلیت کراسپلی در بازی گفته است.
سوجیموتو در مصاحبهای با سایت GamesRadar این گونه گفت:
بله، تعداد بازیکنانی که روی PC بازی میکنند از هر زمان دیگری بیشتر شده است؛ حتی در ژاپن. بنابراین ما قطعاً فرصتی میبینیم که این سری بتواند بازیکنان جدیدی که قبلاً آن را امتحان نکردهاند، جذب کند؛ البته در صورتی که PC پلتفرم انتخابی آنها باشد.
کراسپلی میان بازیکنان PC و کنسول در Monster Hunter Wilds قرار گرفته است تا انتخاب پلتفرم مورد نظر شما سادهتر شود و بتوانید به صورت آنلاین با دوستان خود شکار کنید.

این موضوع احتمالاً یکی از دلایلی است که Capcom ابزار بنچمارک PC برای Monster Hunter Wilds را منتشر کرده است، تا بازیکنان بتوانند سیستم خود را قبل از انتشار بازی تست کنند.
با نگاه کردن به آمار SteamDB، میتوانید جمعیت گسترده مخاطبین احتمالی این بازی روی PC را مشاهده کنید. نسخه بتای Monster Hunter Wilds به نقطه اوج تعداد بازیکنان همزمان ۴۶۳,۷۹۸ نفر رسید. این در حالی است که Monster Hunter World به ۳۳۴,۶۸۴ نفر و Monster Hunter Rise به ۲۳۱,۳۶۰ نفر رسیده بودند. برای مقایسه بیشتر، اوج تعداد بازیکنان در تست بتای Monster Hunter Wilds از بازیهایی مانند Helldivers 2، Among Us و Grand Theft Auto 5 بیشتر بوده است.
بازی Monster Hunter Wilds در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر میشود.

source