به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیرعامل امداد خودرو ایران در نشست خبری طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ ایران خودرو با اعلام این که طرح امداد نوروز امسال، نمادی از تحول در خدمت‌رسانی به مشتریان را به همراه خواهد داشت، از آغاز طرح امداد نوروزی ایران خودرو از ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۶فروردین ۱۴۰۴ خبر داد.

سیدعباس میرحسینی در ادامه، تغییر در تیم مدیریتی ایران خودرو را مساوی با تغییر در نگرش و تفکر ایران خودرو دانست و تاکید کرد: به همین جهت در طرح امداد نوروزی امسال سعی می‌کنیم که تغییرات به طور محسوس برای مشتریان اتفاق بیفتد.

وی همچنین از برنامه‌های ویژه این گروه صنعتی در ایام نوروز خبر داد و افزود: افزایش تعداد نمایندگی‌های کشیک، کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات، ارائه تخفیف‌های ویژه، امدادرسانی شبانه‌روزی، پوشش کامل جاده‌ها، توسعه خدمات برای خودروهای برقی و راه‌اندازی پلتفرم “بسپر” از جمله اقداماتی است که ایران‌خودرو برای بهبود تجربه سفرهای نوروزی در نظر گرفته است.

وی تاکیدکرد: امداد خودرو ایران تلاش دارد در نوروز ۱۴۰۴ با پوشش گسترده خدمات، ارائه تخفیف‌های ویژه، امداد دیجیتال و خدمات رایگان پیش از سفر، سفری ایمن و بدون دغدغه را برای مشتریان خود رقم بزند.

تحولی نوین در امداد خودرو ایران با ارائه خدمات دیجیتال

مدیرعامل امداد خودرو ایران تصریح کرد: در طرح نوروزی امسال، امداد خودرو ایران برای نخستین بار از خدمات “امداد دیجیتال” بهره‌برداری خواهد کرد. البته برای ارائه خدمات بهتر و کاهش زمان انتظار مشتریان، پلتفرم دیجیتال “بسپر” نیز راه‌اندازی شده است.

میرحسینی

میرحسینی تاکید کرد: مشتریان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن، به‌صورت آنلاین درخواست امداد ثبت کنند، نرخ‌ها را مشاهده و کنترل کنند، موقعیت امدادگر را به‌صورت لحظه‌ای ببینند و از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند پیش‌فاکتور دیجیتال و کیف پول تخفیف‌دار بهره‌مند شوند.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین طرح‌های امداد ایران‌خودرو در نوروز ۱۴۰۴را ارائه خدمات پیش از سفر به مشتریان اعلام کرد و افزود: از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، مشتریان می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند یا درخواست بازدید فنی در محل (منزل یا محل کار) را ثبت کنند. در این طرح، ایاب‌وذهاب رایگان بوده و اجرت سرویس‌های دوره‌ای با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

نشست خبری امداد خودرو ایران

وی گفت: علاوه بر این، طرح “همسفر نوروزی” با پوشش‌های بیمه‌ای بدنه، سرقت و سایر خدمات اضطراری با ۵۰ درصد تخفیف اجرا خواهد شد.

کاهش زمان انتظار مشتریان در طرح امداد نوروز ۱۴۰۴

مدیر عامل امداد خودرو ایران در ادامه با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی متوسط زمان انتظار مشتریان کمتر از ۲۵ دقیقه خواهد بود گفت: تلاش می‌کنیم این مدت را به حدود ۲۱ تا ۲۲ دقیقه برسانیم.

میرحسینی همچنین از برنامه ایجاد سامانه مدیریت امداد خودروهای متفرقه توسط وزارت صمت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد سامانه واحد در وزارت صمت برای مدیریت امداد خودروهای متفرقه در دست اقدام است و وزارت صمت پیگیر این موضوع است تا سامانه واحدی برای ارائه خدمات امدادی ایجاد شود و ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص ارائه خدمات امدادی ایران خودرو به خودروهای برقی گفت: برای اولین بار بیش از هزار خودروی ری‌را از خدمات متصل ایران خودرو بهره‌مند می‌شوند به طوری که با استفاده از دکمه تعبیه شده در این خودرو به طور مستقیم به مرکز تماس ایران خودرو و یا اورژانس متصل می‌شوند.

در این نشست همچنین معاون خدمات پس از فروش ایساکو و مدیر پروژه امداد نوروزی ۱۴۰۴ ایران خودرو با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به طرح امداد نوروزی ایران خودرو از آبان‌ماه، گفت: با تغییر مدیریت ایران‌خودرو، تمرکز بیشتری بر افزایش رضایت مشتریان صورت گرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۶۵۹ نمایندگی فعال ایساکو در سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند و تلاش شده است که زمان خدمات‌رسانی به زیر ۲۴ ساعت کاهش یابد.

رسول رمضانی

رسول رمضانی تاکید کرد: علاوه بر این ۱۰ نمایندگی جدید تا پایان سال به شبکه خدمات ایران‌خودرو اضافه خواهند شد که ۴ مورد از آن‌ها در اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی در ایام نوروز نیز، ۲۸۳ نمایندگی در زنجیره خدمات ایران‌خودرو فعال خواهند بود که از این تعداد ۱۸۳ یک شیفت، ۸۷ نمایندگی دو شیفته و ۱۵ نمایندگی سه شیفت ارائه خدمات خواهند داشت.

اقدامات ویژه ایساکو در تامین قطعات در ایام نوروز

مدیر پروژه امداد نوروزی ۱۴۰۴ ایران خودرو تصریح کرد: همچنین در ایام نوروز امسال برای تسهیل شرایط امدادی، ۱۴۰ نمایندگی به‌صورت شبانه‌روزی خودروهای حمل‌شده توسط امداد خودرو را پذیرش خواهند کرد. ضمن این که به جهت مصادف شدن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، تدابیری برای ارائه خدمات در تمامی ساعات شبانه‌روز اتخاذ شده است.

رمضانی با بیان این که در ایام نوروز امسال ۴۰۰ شیفت نمایندگی در طول ایام نوروز در خدمت مشتریان خواهند بود، افزود: امسال اقدامات ویژه‌ای در حوزه تأمین قطعات انجام شده است تا مشتریان در ایام نوروز، دغدغه‌ای بابت تعمیر خودروهای خود نداشته باشند. 

وی تاکید کرد: به همین جهت تمام خودروهای در انتظار قطعه، قبل از آغاز سال جدید ترخیص خواهند شد و قطعات اصلی نه‌تنها به نمایندگی‌ها، بلکه به فروشگاه‌های مجاز نیز ارسال شده است تا مشتریان بتوانند قطعات اصلی را به‌راحتی دریافت کنند.

source

توسط wisna.ir