به گزارش پرشین خودرو، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا با حضور علی شیخ‌زاده، مدیرعامل این گروه، به‌طور رسمی آغاز شد؛ این طرح که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت، با شعار «به گستردگی یک سرزمین» اجرا می‌شود و با هدف ارتقای ایمنی جاده‌ها، کاهش حوادث رانندگی و ارائه خدمات امدادی سریع و باکیفیت به مشتریان سایپا طراحی شده است.

در آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا، ۲۸۰ نمایندگی و ۴۳۰ امدادگر برای ارائه خدمات به مشتریان سایپا اعلام آمادگی کردند.

محمدحسن جبلی جوان مدیرعامل سایپایدک، در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی در ایام نوروز، تأکید کرد: وظیفه اصلی این مجموعه، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم مسافرت‌ها در این ایام، نمایندگی‌های سایپا به همراه تیم‌های امدادی و پایگاه‌های امدادی ثابت و سیار، برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در آماده‌باش کامل هستند.

جبلی جوان با تأکید بر اینکه تمام پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدماتی جامع و کامل به مشتریان گروه خودروسازی سایپا انجام شده است، اعلام کرد: تمامی قطعات یدکی مورد نیاز تأمین شده و در مواقع ضروری، این قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت خدمات، از نظارت دقیق تیم‌های بازرسی بر عملکرد امدادگران خبر داد و گفت: این تیم‌ها در تمام روزهای اجرای طرح، بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به کاهش میانگین زمان ارائه خدمات امدادی به کمتر از ۳۰ دقیقه، گفت: همکاران مرکز تماس امداد خودرو به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌های مشتریان خواهند بود.

اجرای سیستم‌های نظارت دیجیتال و ارتباط مستقیم با مشتریان

وی از اجرای سیستم‌های نظارت دیجیتال و ارتباط مستقیم با مشتریان خبر داد و افزود: امسال مشتریان می‌توانند با اسکن QR کد نصب‌شده روی خودروهای امدادی، نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را بی‌واسطه با مدیران اجرایی طرح، در میان بگذارند. علاوه بر این، دفاتر منطقه‌ای و انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا نیز در بخش کنترل و نظارت فعال هستند و مدیران ارشد گروه برای اطمینان از کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی، بر اجرای این طرح نظارت مستقیم خواهند داشت.

source

توسط wisna.ir