منصفانه است که بگوییم بازی Skull and Bones در زمان عرضه اولیه انتظارات هیچکس را برآورده نکرد؛ با این حال، به نظر میرسد یوبیسافت در حال یادگیری از اشتباهات خود است چرا که نقشه راه محتوای سال دوم آن شامل نبردهای زمینی و بسیاری از ارتقاهای گیمپلی دیگر میشود.
عنوان Skull and Bones به مدت ۱۱ سال در حال توسعه بود، صدها میلیون دلار برای ساخت آن صرف شد و چندین بار فرآیند توسعه آن از نو آغاز شد. نتیجه چیزی نیست که بتوان آن را انقلابی توصیف کرد بلکه بیشتر تقلید ضعیفی از چیزی است که این شرکت سالها قبل با Assassin’s Creed 4 Black Flag به شکل بهتری انجام داده بود.
این بازی جمعبندی سالی ناامیدکننده برای شرکت بود. در حالی که XDefiant در حال تعطیل شدن است، Skull and Bones به کار خود ادامه داده و شایعات درباره محتوای فصل دوم آن درست هستند.
یکی از بزرگترین انتقادها به Skull and Bones محدودکننده بودن بازی است. نبردها فقط به جنگهای دریایی محدود میشوند، شما نمیتوانید فیزیکی سوار کشتیهای دیگر شوید (صحنههای سینمایی این کار را برای شما انجام میدهند) و بدتر از همه، تاکنون هیچ مبارزه فیزیکی با دزدان دریایی دیگر وجود نداشته است. البته این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد.

در نمایش سال دوم Skull and Bones، یوبیسافت بسیاری از جزئیات جدید را به نمایش گذاشت:
- World Tierها
- امکانهای جدید PvP
- کشتیهای بیشتر
- انواع جدیدی از دزدان دریایی
- نبرد با Kraken
- نبردهای زمینی
قابلیت جدید درگیر شدن در دوئل با دشمنان توجهها را جلب خواهد کرد. شما میتوانید از شمشیر و تپانچه برای حمله به دشمنان استفاده کنید. هنوز مشخص نیست که عمق این نبردها چقدر خواهد بود.
source