به گزارش پرشین خودرو، گردهمایی کوییک RS سواران در راستای سیاستها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا در زمینه مشتریمداری، شناسایی نقاط قوت و قابلبهبود محصولات تولیدی و همچنین ارتباط و تعامل دوجانبه با مصرفکنندگان محصولات و تقویت و ارتقاء خدمات به باشگاه مشتریان در شرکت پارسخودرو برگزار شد.
در ابتدای این گردهمایی، جمعی از کوییک RS سواران در حضور مدیران و متخصصان واحدهای فنی و مهندسی شرکت پارسخودرو به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص این خودرو پرداختند.
در ادامه، مهندسان شرکت پارسخودرو، به ارائه گزارش در خصوص فرایند تولید و مونتاژ محصول کوییک RS پرداخته و اصلیترین ویژگیها و قابلیتهای این خودرو را برشمردند.
همچنین اجرای مسابقه کوییک RS سواران در پیست آزمون خودرو در شرکت پارسخودرو از دیگر برنامههای این گردهمایی بود که با استقبال شرکتکنندگان مواجه شد.
تعامل با مصرفکنندگان محصولات و ضرورتهای امر مشتریمداری و ارائه خدمات پس از فروش، در کنار انجام برنامههای افکارسنجی و پایش نقطهنظرات مردمی، از جمله اهداف برگزاری این مراسم بوده است.