به نظر میرسد که نسخه بعدی سری Battlefield علاوه بر تخریب پذیری بالا و مبارزات گسترده، از المانهای جهان باز نیز برخوردار خواهد بود.
این اطلاعات از طریق یک آگهی شغلی جدید به دست آمده که نشان میدهد بازی جدید Battlefield ممکن است شامل ماموریتهای داستانی جهان باز باشد.
در این آگهی شغلی داشتن تجربه در بازیهای جهان باز یک امتیاز مثبت برای متقاضیان محسوب میشود. این موضوع نشان میدهد که بازی بعدی Battlefield ممکن است از ماموریتهای خطی معمول این سری فاصله بگیرد.
اگرچه بازیهای Battlefield بهخاطر نقشههای عظیم شناخته میشوند، اما این تغییر میتواند به معنای سبک گیمپلی بازتر و اکتشافیتر باشد. این دقیقاً مشابه کاری است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با ارائه مأموریتهای جهان باز انجام داد.
با وجود اینکه بازی Battlefield: Bad Company طراحی جهان باز را در این سری ارائه کرد، اما این فرنچایز در آثار اخیر خود به طور کامل از آن استفاده نکرده است. با این حال، ارائه رویکرد جهان باز به دلیل تمرکز این سری بر جنگ در مقیاس بزرگ و محیطهای جهان باز میتواند مناسب باشد. همچنین گمانهزنیهایی وجود دارد که نقشههای بخش چندنفره ممکن است بزرگتر شوند و بیشتر شبیه به محیطهای جهان باز باشند.
در آگهیهای شغلی قبلی نیز به جلوههای تخریب پذیری واقعی اشاره بود و به نظر میرسد که بازی بعدی Battlefield از این حیث بسیار جاهطلبانه است. تاکید بر تخریب پذیری میتواند با نقشههای بزرگتر و دقیقتر به خوبی عمل کند. این امر ممکن است باعث شود که تجربه بازی احساس منحصر به فردتری را برای بازیکنان خلق نماید.
استقبال مثبت از بازیهایی مانند The Finals که توسط سازندگان سابق Battlefield توسعه یافته و به خاطر افکتهای تخریبی شناخته شده است، احتمال دارد EA را به پیدا کردن راههای جدیدی برای رقابتی نگه داشتن سری Battlefield سوق دهد.
با این حال، موفقیت این رویکرد جدید به این بستگی دارد که EA و DICE چگونه میتوانند ایدههای جدید را با المانهای اصلی فرنچایز Battlefield ترکیب کنند.
source