به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدرضا سیفی، در شب معرفی برند لاماکو با اشاره به سابقه این گروه در واردات خودرو، گفت: سالها پس از واردات خودروهای میتسوبیشی، تولید لاماری اولین تجربه تولیدی گروه بود و اکنون برند لاماکو با بازار هدف متفاوت، دومین تجربه خودروسازی گروه آرین است.
وی برند لاماکو را برندی معرفی کرد که قرار است در دسترس جامعه بزرگتری قرار گیرد و افزود: ما خودرو لاماکوفلو را با تیراژ بالاتر و قیمت اقتصادی عرضه خواهیم کرد تا افراد بیشتری از جامعه توان خرید آن را داشته باشند.
سیفی در ادامه به عرضه لاماری اکو نیز پرداخت و تصریح کرد: خودرو لاماری اکو که در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۳ رونمایی شد نیز بهزودی عرضه میشود.
وی به محصولات جدید برند لاماری هم اشاره کرد و اظهار داشت: در برند لاماری ما دو محصول جدید دیگر هم داریم که تا پایان سال راهی بازار میشود و سبد محصولات لاماری را به چهار محصول افزایش میدهد.
سیفی به حوزه خودروهای تجاری هم اشارهای داشت و گفت: امسال برند لاماری تراک هم معرفی میشود و محصولات شکمن هم با مدل ایکس ۶۰۰۰ ذیل این برند عرضه خواهد شد. در گام بعد نیز سراغ کشنده اقتصادی ایکس۳۰۰۰ خواهیم رفت.
کامیونتهای سبک و نیمهسنگین هم دیگر برنامه گروه آرین بود که سیفی به تشریح آن پرداخت.
مدیر کسبوکارهای خودرویی آرین گفت: پس از کامیونت ۱۲ تن جک، سراغ کامیونتهای شهری ۳.۸ تن خواهیم رفت و در گام بعد کامیونت ۱۸ تن را عرضه میکنیم تا سبد محصولات آرین دیزل نیز تکمیل شود.
وی در معرفی برند آرینادرایو هم که این روزها در سطح شهر زیاد دیده میشود، اظهار داشت: آرینادرایو یک مولتی برند است که خودروهای میتسوبیشی، نیسان و هوندا را به بازار با تمرکز بر خدمات پس از فروش گسترده به بازار معرفی میکند.
در ادامه برنامه، امیر صرافی مدیر بازاریابی آرین پارس موتور هم به معرفی برند لاماکو پرداخت و گفت: این برند با هدف کسب سهم از بازار خودروهای اقتصادی معرفی شد و تلاش میکنیم تا جامعه مشتریان گروه آرین را گستردهتر کنیم.
وی خودرو لاماکو فلو را یک کراساوور اقتصادی معرفی و خاطرنشان کرد: این خودرو به نوعی مکمل لاماری ایما در حوزه خودروهای نیمه لوکس است که توان کسب سهم از بازار خودروهای اقتصادی را دارد.