توسعهدهنده بازی Borderlands 4 یعنی استودیوی Gearbox Entertainment باور دارد که این دنبالهی مورد انتظار، «به دنبال کسب رضایت بازار به شکل سودجویانه نیست.»
به نظر میرسد که Gearbox Entertainment با پیشنمایشهای مثبت و برداشتهای اولیه از تجربه مستقیم بازی در جشنواره طرفداران Borderlands، جنجالهای مربوط به قیمت احتمالی ۸۰ دلاری Borderlands 4 را پشت سر گذاشته است. با این حال، همچنان تردیدهایی وجود خواهد داشت، به خصوص با در نظر داشتن این که برخی باور دارند اضافه شدن مواردی مانند قلابی برای صعود و دیجیرانرها، نشانی از دنبال کردن بدون هدف ترندهای این روزهای بازار صنعت گیم است.
تیلور کلارک، نویسنده ارشد این بازی، در گفتگو GamesRadar میگوید که این بازی به دنبال «کسب رضایت بازار به شکلی سودجویانه نیست.» او میگوید:
عمر بازی Borderlands تقریباً به سن قانونی مورد نیاز برای رانندگی (۱۸ سال) رسیده است. عجیب خواهد بود اگر دائماً این سری در حال رشد و انطباق نباشد. ما یک تیم خلاق هستیم و ایدههایی وجود دارد که میخواهیم از طریق Borderlands 4 بیان کنیم؛ روشهایی که میخواهیم با آن این حس را منتقل کنیم که ما دوباره در حال گشودن مسیری تازه هستیم.
کریس براک، تهیهکننده اجرایی، فاش میکند که تیم سازنده «همان رویکرد متمرکز برای تحول» بازی Borderlands 3 در زمینه مبارزات را در پیش گرفته، «اما این بار برای حرکت و نحوه اکتشاف درون بازی». کلارک بر نبود صفحات بارگذاری (loading) تاکید کرده و همچنین تایید میکند که بازیکنان میتوانند ماموریتهای اصلی کمپین را «تقریباً به هر ترتیبی» به پایان برسانند.
بازی Borderlands 4 در تاریخ ۱۲ سپتامبر برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و نیتندو سوییچ ۲ منتشر خواهد شد.
source