جنون پیرامون بازی MindsEye، یکی از عجیبترین عناوین امسال، ادامه دارد و پس از یک انتشار فاجعهبار، به نظر میرسد که سازندگان طی مدت توسعه تحت فشار بودهاند.
کارکنان سابق استودیو، محیط کاری را وحشتناک و گاهی کاملاً سمی توصیف کردند، جایی که بازیها به شیوهای قدیمی مانند سال ۲۰۰۵ توسعه مییابند و مدیریت ارشد از شنیدن نظرات زیردستان خود دوری میکنند. ظاهراً این کافی نبوده و یکی از مدیران ارشد حالا کارکنان را به تنبلی و بیکفایتی متهم کرده است.
این موضوع با بسیاری از نظرات موجود در سایتهایی مانند Glassdoor همخوانی دارد؛ جایی که Build a Rocket Boy در آن به عنوان یک محل کار کاملاً وحشتناک توصیف شده است. بخواهیم صادقانه و بیطرف بررسی کنیم، محصول نهایی خود گویای همه چیز است. همه نشانهها حاکی از آن هستند که MindsEye به یکی از بزرگترین شکستهای امسال تبدیل شده است و بهزودی فراموش خواهد شد.
source