پس از انتشار گزارشی درباره مشکلات پشت‌پرده Dragon Age: The Veilguard، یکی از طراحان مراحل این بازی اظهار داشت که استودیوی BioWare نمی‌توانست نسخه‌ای بهتر از Dragon Age بسازد.

اگرچه پیش‌تر نیز نشانه‌هایی از روند پرچالش ساخت The Veilguard ارائه شده بود، اما گزارش اخیر بلومبرگ در اوایل ماه جاری، نگاهی عمیق‌تر به جزئیات پشت‌صحنه توسعه این عنوان داشت. با وجود افشای برخی مسائل در این گزارش، اعضای تیم توسعه همچنان از دستاورد نهایی خود دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند انتقادات، ارزش‌های بازی را تحت‌الشعاع قرار دهند.

برایان جی. اودت (Brian J. Audette)، سرپرست سابق طراحی مراحل بازی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Bluesky دیدگاه خود را نسبت به محتوای گزارش اخیر بلومبرگ بیان کرد. اگرچه واکنش او مدتی پیش منتشر شده بود، اما اخیراً با بازنشر آن توسط کاربری با نام AversionIncarnate در ساب‌ردیت Dragon Age، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

اودت در اظهارات خود ادعای ساخت «بازی بد یا قربانی‌ شده» توسط BioWare را رد کرده و تأکید می‌کند تیم سازنده «بهترین نسخه ممکن از آن‌چه منتشر شده، با همه نقاط قوت و ضعفش ارائه داده است». او همچنین افزود که به دستاورد تیم افتخار می‌کند و باور دارد آن‌ها نمی‌توانستند «نسخه بهتری از Dragon Age بسازند»، بلکه تنها می‌توانستند نسخه‌ای متفاوت از آن خلق کنند.

این توسعه‌دهنده در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که The Veilguard بهترین بازی از نظر بررسی‌های منتقدان در طول ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای‌اش بوده است. با این حال، علی‌رغم ادعاهای او، واکنش‌ها در ساب‌ردیت Dragon Age همچنان متفاوت و همراه با تردید باقی مانده است.

بازی Dragon Age: The Veilguard هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

source

توسط wisna.ir