بازی Resident Evil Requiem پلیرها را به راکون سیتی خواهد برد و نوعی بازگشت به ریشه‌ها محسوب می‌شود. تهیه‌کننده سری این اتفاق را بسیار مناسب و به‌جا می‌داند

شرکت کپکام در شوکیس Spotlight اخیر خود اطلاعات بیشتری از Resident Evil Requiem منتشر کرد. گرچه مدت زمان گیم‌پلی به نمایش در آمده بسیار کوتاه بود، اما اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی محیط و مفاهیم بازی منتشر شد. در گفت‌وگو با وبلاگ پلی استیشن، ماساتو کومازاوا، تهیه‌کننده بازی، درباره پسوند “Requiem” و معنای آن در روایت توضیح داد:

عنوان بازی لایه‌های مختلفی دارد؛ مرثیه‌ای برای شخصیت اصلی یعنی گریس اشکرافت، که هنوز با فقدان مادرش بعد از هشت سال دست‌وپنجه نرم می‌کند و همچنین مرثیه‌ای برای تمام کسانی که در حادثه‌ی راکون سیتی گرفتار شدند. اما بعد از تمام کردن بازی، معناهای بیشتری از این نام خواهید یافت.

همچنین، کارگردان بازی، کوشی ناکانیشی، این عنوان را «مرثیه‌ای برای کسانی که پیش از این بودند» نامیده که شاید به بازگشت شخصیت‌های آشنا اشاره داشته باشد. اما چرا بازگشت به راکون سیتی؟ کومازاوا توضیح می‌دهد:

در عناوین اخیر مثل Resident Evil 7 و Resident Evil Village، سری تمرکزش را بر خانواده‌ی وینترز و وقایع پیرامون آن‌ها گذاشت. اما با Resident Evil Requiem، ما خواستیم به داستان اصلی بازگردیم که ریشه‌اش در راکون سیتی و فعالیت‌های مخفیانه Umbrella است. در سی‌امین سالگرد این سری، راکون سیتی بهترین انتخاب ممکن برای مکان داستان به شمار می‌آید.

با توجه به اینکه نابودی این شهر الهام‌بخش بسیاری از قسمت‌های بعدی سری بوده، بازگشت به آن کاملاً معنادار است.

بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای Xbox Series X/S ،PS5 و PC منتشر خواهد شد.

source

توسط wisna.ir