بر اساس یافته‌های جدید، احتمالا شرکت Ubisoft روی یک IP جدید کار می‌کند؛ عنوانی که اطلاعات زیادی از گیم‌پلی آن در دست نیست و جزئیات داستانی موجود نیز می‌توانند طی پروسۀ ساخت تغییر کنند.

جزئیات جدید از طریق آگهی استخدام بازیگر برای پروژه‌ای تحت نام “Iridium” فاش شدند. این پروژه توسط کارگردانی به نام کیم هردون (Kim Hurdon) هدایت می‌شود که قبلاً در ساخت تعداد زیادی از پروژه‌های شرکت Ubisoft مشارکت داشته است. این آگهی، جزئیاتی از پروژه و نقش‌هایی که به آن‌ها نیاز است را ارائه می‌دهد:

به دنبال یک جنگ سهمگین، لاشخورها در Highpoint City به دنبال منابع ارزشمند هستند. Highpoint که زمانی به عنوان قلۀ تمدن شناخته می‌شد، حالا توسط نیروهایی کنترل می‌شود که روزی توانستند آن را فتح کنند. حالا تشعشعات شدید اجازه نمی‌دهند انسان‌ها زندگی طبیعی خود را داشته باشند و به همین دلیل آن‌ها ذهن خود را روی کالبدهای فلزی کُپی کرده‌اند و از راه دور، مناطق جنگی را کنترل می‌کنند. با این رویه، جنگجویان می‌توانند مناطق صعب‌العبور و خطرناک را از آن خود کنند. قبایل خلافکار در سرزمین‌های بی‌آب و علف بر سر بقاء با یکدیگر جنگ دارند، در حالی که نیروهای قانون در تلاش هستند تا امنیت را در منطقه برقرار کنند. حالا دهه‌ها پس از سقوط Highpoint، به نظر می‌رسد در میان بقایای بر جای مانده، شخصی غریب وجود دارد؛ مردی با گذشتۀ مرموز که شهرتش در پذیرفتن ماموریت‌هایی است که هیچکس جرات پذیرفتن آن‌ها را ندارد. انتقال انسانیت به کالبد مکانیکی را تجربه کنید و وارد یک ماجراجویی بی‌نظیر بشوید. پلیر باید با مخفی‌کاری، زیرکی، تعداد زیادی وسیلۀ نقلیه و سیستم‌های مختلف شکل گرفته پیرامون سلاح، به مرکز این مکان مرموز راه پیدا کند. در آنجا، Highpoint رمز و رازهای خود را آشکار می‌سازد.

همچنین، Ubisoft به دنبال بازیگری سیاه‌پوست بین ۲۰ تا ۳۰ سال است که بتواند نقش شخصیتی به نام “Octavia” را بازی کند.

می‌توان گفت که توضیحات بالا به درون‌مایۀ هیچ یک از فرنچایزهای معروف Ubisoft شباهت ندارد. گویا با یک اثر Sci-Fi با المان‌های پساآخرالزمانی طرف هستیم که شامل فرازمینی‌ها نیز می‌شود. همچنین، بازی در قلمرویی به نام Highpoint روایت خواهد شد.

در مورد شخصیت‌ها، به سه مورد اشاره شده است:

  • Whittaker: شخصیت اصلی بازی
  • Octavia: یکی از کاراکترهای فرعی
  • Isaac Armitage: رهبر کنونی یا سابق Highpoint

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد یکی از مکانیک‌های جالب بازی امکان استفاده از کالبدهای فلزی به جای بدن انسانی باشد. انسان‌ها در این دنیا می‌توانند ذهن خود را روی این کالبد‌ها کپی کنند و احتمالاً شخصیت اصلی نیز این ویژگی را دارد.

اما کدام یک از شعبه‌های Ubisoft روی این پروژه کار می‌کند؟ در حال حاضر اکثر شعبه‌های این شرکت مشغول ساخت نسخه‌های جدید از فرنچایزهای مشهوری مانند Far Cry و Assassin’s Creed هستند. اما Ubisoft Leamington و Ubisoft Stockholm هر دو IPهای معرفی نشده‌ای در دست ساخت دارند. در مورد پروژۀ شعبۀ Leamington اطلاعات زیادی در دست نیست، اما شعبۀ Stockholm روی عنوانی بر پایۀ تکنولوژی ابری Scalar کار می‌کند. این تکنولوژی برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و هدفش توسعۀ جهان‌های جاه‌طلبانه برای بازی‌های ویدیویی است.

در نهایت، این را به یاد داشته باشید که یوبیسافت به لغو کردن پروژه‌های خود عادت دارد و شاید این اثر نیز نهایتاً به بازار راه پیدا نکند.

source

توسط wisna.ir