نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 پس از انتظار طولانی طرفداران قرار است امسال منتشر شود. این ریمیک که توسط استودیوی بلوبر تیم توسعه یافته، مورد حمایت بسیاری از سازندگان نسخه اصلی قرار گرفته است.
ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح هنری بازی Silent Hill 2 بهتازگی در یک مصاحبهای با رسانه GamesRadar درباره بازسازی این بازی صحبت کرده است.
در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰، تهیهکننده سری Silent Hill موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto) در توییتر به من پیام داد و گفت که آیا دوست دارم در پروژه ریمیک Silent Hill 2 نقشی داشته باشم یا خیر. در آن زمان حس میکردم بازی احتیاجی به ریمیک ندارد و میخواستم پیشنهاد او را رد کنم.
او در ادامه گفت که کمی بعد از پیام اوکاموتو، نظرش عوض شد، چون اگر او این پیشنهاد را رد میکرد کونامی باز به ساختن پروژه ادامه میداد.
احساس کردم که بهترین تصمیم، همکاری برای ساخت این پروژه است تا مطمئن شوم هسته Silent Hill 2 و چیزی که آن را تبدیل به Silent Hill 2 کرده بود، حفظ شود. ایده کلی من برای ریمیک این بود که هسته بازی باقی بماند، اما رنگ و لعاب تازهای به آن بدهیم.
به گفته ایتو، ایدهای که بلوبر تیم و کونامی برای ریمیک داشتند متفاوتتر از نتیجه کنونی بوده است. ایتو اعتقاد دارد حضور داشتن او در پروسه ساخت ریمیک باعث شده که هسته قدیمی و اصول بازی به نسخه ریمیک بیایند.
Silent Hill 2 در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای PS5 و PC منتشر خواهد شد. پیشنمایشهای این بازی را در این نشانی میتوانید تماشا کنید.
source