آبان 1402: زهرا حسین زاده، رییس اداره پایش تحویل شرکت بورس کالا، در خصوص تاخیر در تحویل برخی از خودروهای فروخته شده در بورس کالا طی ماه‌های گذشته، می‌گوید مشتریانی که موفق به تحویل به موقع خودرو (در موعد مقرر) نشدند و تا 30 روز پس از سررسید، اعتراض خود را به شکل مکتوب از طریق کارگزار خریدار، به بورس کالا اعلام کردند، امکان اخذ خسارت تاخیر در تحویل خودرو برای آنان فراهم است.

براساس آخرین آمارهای شرکت بورس کالا، تاکنون برای تعداد 1185 مورد اعتراض، براساس 0.25 درصد ارزش قرارداد، محاسبه خسارت انجام شده و مبلغ 41 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز بابت سود تاخیر در تحویل خودرو، پرداخت یا در جریان پرداخت قرار گرفته است.

source

توسط wisna.ir