ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان فرهنگ و هنر در راستای معرفی اردبیل و مفاخر آن تلاش کنند.

احد بیوته ۱۸ مهر در آیین اختتامیه سومین جشن مهر سینمای ایران و دومین سوگواره ملی عکس سقا با بیان اینکه زمان آن رسیده است که اردبیل را با هنرمندان و مفاخر آن بشناسانیم، گفت: این رسالت مهم وظیفه هنرمندان ما در استان است.

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان اردبیل، افزود: طبق مذاکرات انجام گرفته ۲ شب به عنوان شب فرهنگی اردبیل به منظور معرفی اردبیل به سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مدیران فرهنگی استان می‌خواهم این جشنواره‌ها را فرصتی برای گردهم‌آوردن پیشکسوتان و دلجویی از آنان بدانند، افزود: از طرح‌ها و ایده‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان استقبال می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این دیدار مجوز شهرک سینمایی اردبیل به عنوان اولین شهرک سینمایی خصوصی کشور در اردبیل، تجهیز فرهنگسراهای نمین و عنبران و افتتاح دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی سرعین اخذ شد.

انتهای پیام

source

توسط wisna.ir