فیلم قربانی، یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز سال 2023 است. در ادامه مقاله پیش‌رو، درباره میزان موفقیت فیلم کره ای قربانی صحبت می‌کنیم و به بررسی فیلم Ransomed 2023 می‌پردازیم.

ژانر فیلم سینمایی قربانی که با عنوان اصلی “Bigongsikjakjeon” و همچنین با عنوان “Unofficial Operation” نیز شناخته می‌شود، اکشن، درام و هیجان انگیز است. این فیلم در کشور کره‌ی جنوبی تولید و توسط کارگردانی به نام کیم سونگ هون (Kim Sung-Hoon) توسط شرکت Showbox Entertainment ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم نیز به صورت مشترک توسط کیم جونگ یون و یو می جونگ به رشته تحریر در آمده است.

به نظر این فیلم در بین فیلم های اکشن سال 2023 جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی فیلم Ransomed 2023 و بررسی آن همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سینمایی قربانی

فیلم قربانی در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۲۳ توسط کمپانی Showbox Entertainment در سینماهای کره جنوبی و توسط کمپانی Well Go USA Entertainment در سینماهای آمریکا منتشر، سپس به صورت همزمان در آمریکا، انگلستان، استرالیا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، فنلاند، تایوان، چین، تایلند، روسیه، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی، کره جنوبی و سایر کشورها به صورت آنلاین منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را سونگ چانگ یون و کریم دباغ به صورت مشترک برعهده داشته‌اند. موسیقی متن فیلم اثری از موگ (Mowg) و طراحی لباس آن توسط کنزا چابی انجام شده است. مدت زمان فیلم باج 2023 2 ساعت و 12 دقیقه طول می‌کشد که برای یک اکشن کره‌ای بسیار زمان خوبی محسوب می‌شود؛ چرا که فیلم‌های اکشن کره‌ای از ریتم خوبی برخوردار است و بیننده را تا انتها میخکوب نگه می‌دارد.

داستان فیلم قربانی 2023

داستان فیلم قربانی 2023




در این بخش به خلاصه فیلم سینمایی قربانی خواهیم پرداخت. در دهه ۱۹۸۶، در طی جنگ داخلی لبنان، یک دیپلمات کره‌ای بدون هیچ اطلاع قبلی در معرض گروگان‌گیری قرار می‌گیرد. بعد از دو سال، این حادثه به طور کامل به فراموشی سپرده می‌شود. اما یک دیپلمات جوان به نام مین جون تماس تلفنی اسرارآمیزی دریافت می‌کند که نشان می‌دهد گروگان هنوز زنده است. حالا وظیفه مین جون این است که به بیروت برود و با پرداخت پول، گروگان را نجات دهد. اما…

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم قربانی

در ادامه با معرفی هنرپیشه های فیلم باج همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بازیگران کلیدی می‌رویم و سپس سایر هنرپیشه‌ها را معرفی می‌کنیم. در این فیلم بازیگرانی همچون ها جونگ وو، جو جی هون، لیم هیونگ کوک، کیم یونگ سو، کیم جونگ سو، پارک هیوک کوون، یو سونگ موک، جانگ سو یون، چوی جونگ وو و سایر هنرمندان نقش آفرینی کرده‌اند.

همچنین بخوانید :

Burn Gorman در نقش Richard Carter

فیلم کره ای قربانی




بورن گورمن متولد ۱ سپتامبر ۱۹۷۴ بازیگر اهل انگلستان است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از بهترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که تا کنون در آنها بازیگری کرده است می‌توان به بازی تاج‌وتخت (۲۰۱۳–۱۴)، فوراور (۲۰۱۴–۱۵)، سپس هیچ‌کدام باقی نماندند (۲۰۱۵) و ساکن برج بلند (۲۰۱۵) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

Ha Jung-woo در نقش Min-joon

فیلم کره ای قربانی




کیم سونگ هون، معروف به ها جونگ وو، بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم اهل کره جنوبی است. او در تاریخ ۱۱ مارس ۱۹۷۸ متولد شد. ها جونگ وو در فیلم‌های متعددی نقش آفرینی کرده است. از جمله فیلم‌های مهمی که در آنها بازی کرده است می‌توان به “تعقیب‌کننده”، “بیستی بویز”، “پرونده برلین”، “کنیز”، “ریزش خاکستر”، “همراه با خدایان: دو جهان” و “همراه با خدایان: ۴۹ روز آخر” اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

Ju Ji-hoon در نقش Pan-soo

فیلم کره ای قربانی




جو جی هون، بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او در تاریخ ۱۶ مه ۱۹۸۲ به دنیا آمد. جو جی هون نخستین نقش اصلی خود را در درام محبوب سال ۲۰۰۶ به نام “روزگار شاهزاده” بازی کرد. او در طول فعالیت خود در صنعت سینما و تلویزیون، در آثار برجسته‌ای مانند “عتیقه”، “همراه با خدایان: دو جهان”، “همراه با خدایان: ۴۹ روز آخر”، “جاسوسی که به شمال رفت”، “شکل تاریک جرم”، “پادشاهی” و “جیریسان” حضور چشم‌گیری داشته است.

Daniel C Kennedy در نقش Badass Gang Member

فیلم Ransomed 2023




دنیل سی کندی بازیگر و صداپیشه‌ای است که سابقه حضور در آثاری همچون دریای خاموش، رفتگران فضایی، بازی مرکب و تایو اتوبوس کوچولو را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین بخوانید :

Anas El Baz در نقش Naji

فیلم Ransomed 2023




Anas El Baz، بازیگر سینما و تلویزیون، یکی از مهمترین آثارش با بازی در فیلم “Damascus Cover” در دنیای سینما بازتاب گسترده‌ای داشت. انس الباز از پدری اقتصاددان برجسته مراکشی و مادری معلم به دنیا آمد. در سال 2003، او وارد مسابقات معتبر “Cours Florent” شد و یک دوره آموزشی چهار ساله را با ملیسا بروتین، کریستین کروست، جورج بکوت و هلن مارتی آغاز کرد.

ال باز برای بازی در فیلم «کازانگرا»، فیلم موفق باکس آفیس مراکش در سال 2009، مورد توجه منتقدان قرار گرفت که بیش از 25 جایزه جشنواره بین المللی را به خود اختصاص داد و جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره فیلم مستقل بروکسل، جشنواره بین المللی فیلم دبی و فیلم مسقط برای او به ارمغان آورد.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم سینمایی قربانی

نقد فیلم سینمایی قربانی




نمرات فیلم باج 2023 در سایت آی ام دی بی با امتیاز 6.6 نوید یک فیلم خوب و خوش ساختی را از کره‌ی جنوبی در ژانر اکشن می‌دهد. این فیلم در نخستین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم آستین توانست حضوری درخشان داشته باشد و در جشنواره بین‌المللی فیلم هارلم جایزه بهترین فیلم را به دست آورد. داستان این فیلم پر از هیجان و اکشن است و توانسته توجه مخاطبان سراسر جهان را جلب کند. فیلم قربانی توسط شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا منتشر شده است. اگر به دنبال یک تجربه هیجان‌انگیز و پر از اکشن در سینما هستید، “قربانی” یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود.

بعد از دیدن و بررسی فیلم قربانی 2023 متوجه می‌شوید که این فیلم هیجان‌انگیز یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینما را باری دیگر با دنیای هنر هفتم آشتی می‌دهد. به احتمال زیاد این فیلم به یکی از بهترین فیلم‌های کره ای اکشن در سال ۲۰۲۳ تبدیل خواهد شد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر – فیلم Ransomed 2023

کلام آخر - فیلم Ransomed 2023




با معرفی و بررسی فیلم Ransomed 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم تا این اثر را به خوبی برای شما معرفی کرده و از نقاط ضعف و قوت آن بگوییم. به نظر شما نقاط تاریک و روشن این اثر چه بودند؟ آیا شما قصد دانلود فیلم Ransomed 2023 را دارید؟ آیا شما تریلر فیلم Ransomed 2023 را دیده‌اید؟ لطفا پس از تماشای این عنوان، ما را از نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

منتخب کاربران

source

توسط